منتشر کننده عکسی نفرت انگیز در شبکه های اجتماعی دستگیر شد



تاریخ انتشار: ۲۴ January 2016 | 11:46 am

انتشار عکسی نفرت انگیز در شبکه های اجتماعی

فردی که انتشار تصویرش با چندین فلامینگوی کشته شده در شبکه‌های اجتماعی موجب نفرت عمومی کاربران شده بود صبح امروز توسط نیروهای محیط زیست و پلیس امنیت بازداشت شد.

نفرت ایرانی ها از انتشار عکس تکان‌ دهنده

 فردی که انتشار تصویرش با چندین فلامینگوی کشته شده در شبکه‌های اجتماعی موجب نفرت عمومی کاربران شده بود صبح امروز توسط نیروهای محیط زیست و پلیس امنیت بازداشت شد.مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان گلستان گفت: متخلف حاضر در این عکس که از چند روز پیش شناسایی شده بود طی عملیاتی که صبح امروز انجام گرفت بازداشت شد.

بازداشت عامل انتشار عکس جنجال برانگیز

احمد دباغیان افزود: پس از شناسایی متخلف و زیرنظر گرفتن او به مدت چند روز، ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز نیروهای محیط زیست و پلیس امنیت وارد عمل شدند و او را در مخفیگاهش در شهر کردکوی بازداشت کردند.به گفته وی این فرد متخلف هم‌اکنون در بازداشت و تحت نظر پلیس است و اقدامات اولیه برای معرفی وی به مراجع قضایی در حال انجام است.

در تصویری که از این فرد متخلف منتشر شده است تصویر فرد متخلف با تفنگی در دست و جلوی خودرویش همراه با لاشه چندین فلامینگو دیده می‌شود. پلاک خودرو و چهره فرد متخلف به وضوح مشخص است که این موضوع باعث شده بود کاربران شبکه‌های اجتماعی مسئولان یگان حفاظت محیط زیست را خطاب قرار دهند و از آنان مجازات فرد خاطی را خواستار شوند.

بازداشت عامل انتشار عکس جنجال برانگیز

بازداشت عامل انتشار عکس جنجال برانگیز

 

منبع: مهر

 

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.