منتظر ابلاغ سیاست‌های دولت در حوزه‌ی مسکن هستیم

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت تازه در حوزه مسکن، متفاوت است، گفت: در این زمینه، منتظر ابلاغ سیاست‌های دولت در حوزه مسکن هستیم.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) شامگاه دیروز در جلسه شورای مسکن استان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن، اظهارکرد: در حوزه مسکن بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومان منابع بانکی به مقوله مسکن‌مهر اختصاص یافته است که این میزان اعتبار در مقایسه با منابعی که در حوزه عمرانی هزینه شده است، رقم بالایی است.

وی با تأکید بر اینکه تأمین مسکن نباید سبب شود که سایر نیازهای مردم تحت‌ الشعاع این موضوع قرار گیرد، یادآور شد: دولت به حل مشکلات سه هزار واحدی که از تعهدات دولت قبلی است، وفادار است، لذا شرکت‌های خدماتی هم باید مشکلات پروژه‌های در دست احداث را حل کنند.

در ادامه این جلسه، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه زنجان، یکی از استان‌های موفق در تحقق اهداف مسکن‌مهر بوده است، گفت: همه پروژه‌های مسکن‌ مهر استان زنجان در داخل محدوده شهرها تعریف و عملیاتی شده است، یادآور شد: پروژه‌های مسکن‌مهر استان زنجان در پهنای شهر گسترده شده است.

“حافظ باباپور” با بیان اینکه موفقیت‌های پروژه مسکن‌ مهر در سطح استان زنجان مرهون همکاری ارگان‌های دیگر از جمله شرکت‌های خدمات‌رسان است، خاطرنشان کرد: با وجود وجود بعضی مشکلات در حوزه مسکن‌ مهر، هیچ پروژه‌ای تاکنون متوقف نشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه ۴۶ درصد باقی‌مانده از واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم‌ سازی نشده است، گفت: این وضعیت خطراتی را متوجه ساکنان می‌کند.

“احمد حاجی‌زاده” با اشاره به اقدامات انجام شده از سال ۸۴ تاکنون برای مقاوم‌ سازی واحدهای مسکونی روستایی، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۶ درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان مقاوم‌ سازی شده است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.