منتقدان چه نظری درباره فیلم‌های تازه اکران‌شده دارند؟ / دزدان دریایی در برابر یک قاتل زنجیره‌ای + عکس و جدول

به گزارش خبرآنلاین، جیسن سیگال و امیلی بلانت در این فیلم که از روز جمعه در آمریکای شمالی اکران شده، نقش زوجی را بازی می‌کنند که نامزد هستند و برای عروسی باید چند مانع را پشت سر بگذارند.
 

کریستی لیمایر منتقد اسوشیتدپرس به «نامزدی پنج ساله»‌ از چهار ستاره دو ستاره داد و نوشت: «این فیلم به قدری پراکنده و طولانی است که واقعا حس می‌کنید پنج سال است آن را می‌بینید. حتی دوست‌داشتنی بودن ذاتی ستاره‌های فیلم نمی‌تواند بر این حس خستگی فراگیر غلبه کند.»
 

ریس ایفانس و کریس پرات دیگر بازیگران «نامزدی پنج ساله» به کارگردانی نیکلاس استولر بازی می‌کنند که بر مبنای فیلمنامه‌ای از سیگل و استولر ساخته شده است.
 

جاد آپاتو – تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون «سوپربد»، «برادران ناتنی» و «قطار سریع‌السیر آناناس» – یکی از تهیه‌کنندگان «نامزدی پنج ساله» است که فیلم افتتاحیه یازدهمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا بود. سیگل و استولر پیش از این فیلمنامه فیلم «ماپت‌ها» را با هم نوشتند و در فیلم «فراموش کردن سارا مارشال» نیز همکار بودند.
 

نقدهای نوشته‌شده بر تریلر معمایی «کلاغ» با بازی جان کیوساک به نقش ادگار آلن پو از «نامزدی پنج ساله» هم بدتر بود.
 

دیوید جرمین نویسنده آسوشیتدپرس به این فیلم تنها یک و نیم ستاره داد و درباره آن نوشت: «جان کیوساک در نقش پو فوق‌العاده بد است. بازی نقش یکی از بزرگان دنیای ادبیات محدودیت‌های او را در مقام یک بازیگر مورد تاکید قرار می‌دهد.»


جان کیوساک (راست) در «کلاغ» نقش ادگار آلن پو نویسنده آمریکایی را بازی می‌کند 
 
داستان «کلاغ» در بالتیمور دهه ۱۸۴۰ روی می‌دهد، جایی که آدم‌ها به شیوه‌های بسیار دقیق و هولناک به قتل می‌رسند. یک کارآگاه جوان به نام امت فیلدز (با بازی لوکاس ایوانز) متوجه می‌شود این قتل‌های زنجیره‌ای با الهام از داستان‌های ادگار آلن پو، نویسنده داستان‌های ترسناک (کیوساک) انجام می‌شود. فیلدز از پو می‌خواهد در دستگیر کردن قاتل به او کمک کند. وقتی امیلی همسر پو (آلیس ایو) هدف بعدی قاتل می‌شود، پو برای نجات او همراهی با فیلدز را می‌پذیرد.

«کلاغ» را جیمز مک‌تیگ سازنده فیلم تحسین‌شده «الف به نشانه انتقام» کارگردانی کرده است. این فیلم تولید مشترک آمریکا، مجارستان و اسپانیاست و در مجارستان و صربستان فیلمبرداری شده است.
 

«دزدان دریایی! گروه ناجورها» به کارگردانی پیتر لورد و جف نیوئیت دیگر فیلمی است که از این هفته در آمریکای شمالی روی پرده رفته است.
 

داستان این فیلم درباره کاپیتان دزد دریایی (با صدای هیو گرانت) است که برای شرکت در مسابقه جایزه دزد دریایی سال همراه خدمه خود از جزیره بلاد به خیابان‌های مه‌آلود لندن دوران ویکتوریا می‌رود.


فیلم انیمیشن «دزدان دریایی! گروه ناجورها» با استقبال منتقدان سینما روبرو شده است 
 

مارتین فریمن، ایملدا استانتن، دیوید تنانت، جرمی پیون و سلما هایک دیگر صداپیشه‌های کارتون «دزدان دریایی! گروه ناجورها» هستند. ۷۸٫۳ درصد نقدهای نوشته‌شده بر این فیلم مثبت بوده است.
  

تریلر «لحن صدای من» به کارگردانی زال باتمانقلیچ نیز مورد استقبال منتقدان سینما قرار گرفته است. این فیلم با بازی کریستوفر دنهام، نیکول ویشس و بریت مارلینگ درباره یک خبرنگار و دوستش است که هنگام تحقیق درباره یک فرقه که رهبر آن ادعا می‌کند از آینده آمده، گرفتار می‌شوند.
 

«برنی» تازه‌ترین ساخته ریچارد لینکلیتر نیز از این هفته روی پرده سینماها رفته است. داستان این فیلم در شهری کوچک در تگزاس روی می‌دهد و درباره مامور کفن و دفن شهر است که با یک بیوه ثروتمند دوست می‌شود، اما وقتی او را می‌کشد ناچار است دست به هر کاری بزند تا وانمود کند او زنده است.
 

جک بلک، شرلی مکلین و متیو مکاناهی در «برنی» بازی می‌کنند. لینکلیتر کارگردان فیلم‌هایی چون «پیش از طلوع آفتاب»، «پسران نیوتن»، «نوار»، «مدرسه راک» و «پیش از غروب آفتاب» است.
 

فیلم اکشن «امن» با بازی جیسن استیتم دیگر فیلم تازه اکران‌شده هفته است. این فیلم به کارگردانی بوز یاکین درباره دختری جوان به نام می است که حافظه‌ای فوق‌العاده دارد و به همین دلیل تحت تعقیب ترایاد (سازمان جنایی مخفی چینی)، تبهکاران روسی و پلیس‌های فاسد نیویورک است. در این بین مردی که زندگی‌اش توسط گانگسترها نابود شده به کمک او می‌آید.
 

کاترین چان و کریس ساراندون دیگر بازیگران «امن» هستند.
 

جدول زیر بر اساس درصد نقدهای مثبت نوشته‌شده بر فیلم‌ها در سه وبسایت سینمایی تنظیم شده که تا عصر جمعه را دربرمی‌گیرد.

نام فیلم و کارگردان

Metacritic

Movie Review Intelligence

Rotten Tomatoes

متوسط

«دزدان دریایی! گروه ناجورها»، پیتر لورد و جف نیوئیت

۷۴

۷۴

۸۷

۷۸٫۳

«لحن صدای من»، زال باتمانقلیچ

۶۶

۷۸

۸۱

۷۵

«برنی»، ریچارد لینکلیتر

۷۲

۶۷٫۸

۷۶

۷۱٫۹

«نامزدی پنج ساله»، نیکلاس استولر

۵۹

۵۹٫۳

۶۰

۵۹٫۴

«امن»، بوز یاکین

۵۵

۵۵٫۹

۵۶

۵۵٫۶

«کلاغ»، جیمز مک‌تیگ

۴۶

۴۲٫۹

۱۹

۳۶

اسوشیتدپرس / ۲۷ آوریل / ترجمه: علی افتخاری

۵۸۵۸   
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.