منحرفان می‌خواهند کارگزاران و روحانیت را از صحنه خارج کنند

به گزارش خبرگزاری مهر ،آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار جمعی از مدیران و کارگزاران اسبق استان مازندران، با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، این امام بزرگوار را برکت و افتخار اسلام، تشیع و ایران اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود این عزیزان، رشد و بالندگی یافت و امیدواریم با عنایات خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) در راه درست و صحیح نیز به پیش برود و موجب سعادت ایرانیان و مسلمانان شود.
 
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نخبگان، مدیران و دانشگاهیان کشور را سرمایه‌های انسانی انقلاب و نظام دانست و تصریح کرد: این سرمایه‌ها به آسانی به دست نیامده که با سلایق باندی و خودخواهی‌های جناحی راکد و بلااستفاده بماند زیرا این نیروی عظیم و توانمند هر کدام می‌توانند بخش بزرگی از مشکلات را به دوش گرفته و کشور را در مسیر پیشرفت و کارآمدی قرار دهند.
 
وی حذف مدیران، نخبگان و علمای دلسوز را اقدام برنامه‌ریزی شده شیاطین انقلابی‌نما برشمرد و ادامه داد: منحرفان تمام تلاش خود را به کار برده‌اند تا دو قشر توانمند و کارآمد مدیران و کارگزاران و نیز روحانیت و علما را به هر نحو ممکن از صحنه خارج کنند و نتیجه اقداماتشان محجوریت و مظلومیت کنونی مدیران باتجربه کشور و علمای دلسوز نظام و انقلاب است.
 
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تخریب و ضربه زدن به دین، اخلاق و اعتقادات جوانان و مردم را از جمله برنامه‌های دیگر منحرفان از دین و شریعت برشمرد و افزود: ‌ از صدر اسلام تا کنون برخی جریان‌ها با ظاهری دینی و انقلابی و در مقاطعی زودگذر و کوتاه موفق شده‌اند احکام و اعتقادات ناب مذهبی را منحرف و تخریب کنند ولی چون بی‌ریشه و سطحی بوده‌اند در دراز مدت در اهداف خود ناکام مانده‌اند و حقایق آشکار شده و رسوا شده‌اند.
 
هاشمی رفسنجانی اظهار نظرهای سنجیده و مبتنی بر استدلال‌ و منطق سیاسی را برای حفظ و تقویت آرامش و امنیت کشور ضروری دانست و اظهار کرد: با تدبیر و درایت در تصمیم‌گیری‌ها و اعلام مواضع می‌توانیم از گردنه‌های حساس عبور و از دشمن‌تراشی پرهیز کنیم.
 
وی انقلاب و نظام اسلامی را نعمتی خداوندی دانست که به دست ما رسیده است و خاطرنشان کرد: ‌ مردم به انقلاب و نظام اسلامی اعتقاد دارند و ما می‌توانیم با عمل به خواست‌های آنان رضایتشان را جلب و موجبات خشنودی خداوند و مردم را فراهم کنیم.
 
در ابتدای این دیدار، طاهرنژاد ـ نمایندهٔ اسبق مجلس شورای اسلامی ـ و حجج اسلام الله‌بداشتی ـ عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم ـ و مطهری ـ رییس اسبق دادگاه انقلاب غرب مازندران ـ دیدگاه‌های خود در خصوص اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور را عنوان و خواستار حضور بیشتر هاشمی رفسنجانی در عرصه‌ عمومی و سیاسی کشور جهت حل مشکلات شدند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.