منشاء حواشی داخل زمین است / جریمه ها در برابر خودنمایی متخلفان ناچیز است

۰۵م اسفند ،

خسرو ابراهیم مدیر تیم های ملی والیبال از بروز اتفاقات حاشیه ای در والیبال ابراز تأسف کرد.

خسرو ابراهیم، مدیر تیم های ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حواشی بوجود آمده در خانه والیبال تهران، ادامه همان اتفاقات ۲ الی ۳ ماه پیش در لیگ برتر دارد و احتمال این جنجال ها نیز هست.

وی تصریح کرد: به طور کلی ما از نظر انضباطی و تربیتی در والیبال مشکل داریم، مسئولین باشگاه، سرمربی و سرپرست تیم کسانی می باشند که باید قبل از رساندن تیم به جایگاه خاص، به بازیکنان گوشزد کنند که انضباط و اخلاق مهمتر از نتیجه است.

وی گفت: متأسفانه برخوردهای فدراسیون با حواشی و بوجود آوردندگان آن قاطعانه نیست.

وی تصریح کرد: بازیکنان برای عقد قرارداد و حضور در لیگ مبلغ بسیاری را از باشگاه می گیرند و فقط ۲ میلیون به عنوان جریمه نقدی پرداخت می کنند. این مقدار جریمه نقدی برای خودنمایی در سالن از سوی یک بازیکن بسیار ناچیز است.

مدیر تیم های ملی والیبال یادآور شد: در بسیاری موارد شاهد هستیم که مبلغ جریمه نقدی یک بازیکن آنقدر اندک است که پرداخت آن از سوی باشگاه صورت می گیرد و این مسأله هیچ گونه تأثیری روی عملکرد و نوع رفتار والیبالیست نخواهد داشت.

ابراهیم گفت: ما کارهای تربیتی و انضباطی برای ورزش فراهم کرده ایم ولی چرا وقتی یک والیبالیست خوب بازی می کند و با دعوت به تیم ملی به یک آدم بزرگ تبدیل می گردد اجازه می دهیم هر کاری که می خواهد انجام دهد؟ باید جلوی این اتفاقات به سرعت گرفته شود.

مدیر تیم های ملی والیبال یادآور شد: هر بازیکن حاضر در مسابقات لیگ برتر دارای طرفداران خاص است، به نظر من اتفاقات و حواشی از داخل زمین نشأت گرفته به خارج سرایت کرده و باز هم در داخل زمین خاتمه پیدا می کند.

ابراهیم تصریح کرد: فدراسیون مسئول تربیت و انضباط بازیکن نیست اما در طول مسابقات لیگ که مسئول اجرای قوانین و حفظ شرایط ایده آل زمین هست.

*ملاک ورزش قهرمانی فقط پول است نه اخلاق!

وی گفت: متأسفانه در حال حاضر ملاک حرفه ای بودن در ورزش قهرمانی فقط پول است نه اخلاق و داشتن روحیه یک ورزشکار تمام عیار، باید جریمه ها سنگین تر شود.

*باید مواظب لیگ جهانی و میزبانی ها باشیم

مدیر تیم های ملی والیبال افزود: در حال حاضر که والیبال ایران جهانی شده است ما کار سختی را در پیش داریم و برای حفظ جایگاه خودمان در جهان باید شرایط خوبی را فراهم کنیم . اگر در طول میزبانی های مسابقات جهانی کوچکترین اتفاقات حاشیه ای بوجود بیاید جایگاه والیبال ایران در عرصه جهانی متزلزل خواهد شد، باید فدراسیونی ها در جایگاه حقوقی خود را از ادامه بروز این حواشی جلوگیری کنند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.