منشاء پیشگوی پایان دنیا این اشخاص بودند ! +عکس

۲ م دیماه ،

سایت باستانی “چیچن ایتزا” مهمترین بنای باستانی اقوام مایا است که هرم ” کوکولکان” متعلق به مهمترین الهه مایا را در خود دارد.

به گزارش ممتاز نیوز  به نقل از فرارو: پیشگوئی پایان دنیا که در هفته های اخیر رسانه های جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است برگرفته از تقویم قوم “مایا” و رو به پایان رفتن آن است.

قوم “مایا” که پیشگوئیشان دربارهٔ پایان دنیا بویژه در هفته های اخیر آنان را به صدر خبرها رسانه های جهان آورد مشهورترین اقوام سرخپوستی می باشند که در جنوب مکزیک زندگی می کنند.

واقعیت این است که تقویم مایا در سال ۲۰۱۲ به پایان می رسد، به همین سبب مایاها به دنبال هر سبب مذهبی، علمی، اخترگویانه و تاریخی می گردند تا درک کنند چرا این تقویم می گوید که جهان رو به پایان است!

در همین حال پیشگوئی مایاها در مورد پایان جهان در سه هفته قبل سبب شده تا انبوه توریست ها از سراسر جهان برای سفر به پایگاه اینترنتی های تفریحی شرق مکزیک و نیز پایگاه اینترنتی های باستانی قوم مایا به این منطقه سفر کنند.

سایت باستانی “چیچن ایتزا” مهمترین بنای باستانی اقوام مایا است که هرم ” کوکولکان” متعلق به مهمترین الهه مایا را در خود دارد.

عکاس رویترز با سفر به این منطقه ضمن تصویر برداری از مردم و محل زندگی مایاها از این پایگاه اینترنتی باستانی نیز تصاویری تهیه کرده است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۳۰ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۲ دی
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , قوم مایا, کوکولکان, مایا, پایان جهان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.