منصوریان در گفت وگو با ایسنا: باید حواسمان به ترکیه باشد

۱فروردین ۱۳،

5-93.jpg

سرمربی تیم زیر ۲۲ سال ایران می گوید برای قهرمانی در جام صداقت قطر باید برابر تیم فیزیکی و با هوش ترکیه باید هوشمندانه بازی کرد.

علیرضا منصوریان پس از دو پیروزی ارزشمند تیم زیر ۲۲ سال ایران برابر مراکش و قطر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: باید از عملکرد و نمایش تیم در دیدار برابر قطر راضی باشم. تیم ما در این بازی عملکرد خوبی از خودش ارائه کرد. با این حال فکر می کنم ما بعد از اینکه با دو گل از قطر پیش افتادیم، می توانستیم بهتر هم بازی کنیم اما یک لحظه شرح وظایفمان را فراموش کردیم و گل خوردیم.

وی افزود: بعد از دریافت گل اول، قطریها برای بار دوم صاحب موقعیت گل شدند اما خوشبختانه نتوانستند گل مساوی را بزنند و بعد از این فرصت، ما دوباره بر بازی مسلط شدیم و بازیکنان توانستند به خوبی وظایفشان را انجام بدهند.

منصوریان با اشاره به حضور تعدادی از ایرانی ها در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه گفت: من باید از حدود ۲۰ ایرانی که برای تشویق تیم در ایام نوروز به استادیوم آمده بودند، تشکر کنم. حضور آنها قطعا به ما کمک می کند و امیدوارم برای بازی مهم برابر ترکیه هم آنها ما را حمایت کنند.

او دربارهٔ آخرین بازی ایران برابر ترکیه هم گفت: ما باید حواسمان به ترکیه باشد چون این تیم بسیار فیزیکی و هوشمندانه بازی می کند.

به گزارش ایسنا، پس از پیروزی دو بر یک ایران برابر قطر، سرمربی هلندی قطر با تمجید از تیم ایران گفت: تیم ایران، بسیار فیزیکی و تاکتیکی بازی می کند و بازیکنان این تیم در سطح بالایی از فوتبال قرار دارند.

در دیگر دیدار این رقابتها، شنبه شب ترکیه با نتیجه یک بر صفر برابر مراکش به پیروزی رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.