منطقه ۱۶ سرسبز می شود

جام جم آنلاین: با توجه به وسعت کم منطقه ۱۶ و تجمع خانه‌های مسکونی، ایجاد فضای سبز بیشتر برای حفظ محیط زیست و رفاه بیشتر برای شهروندان از ملزومات شهرداری در این منطقه به شمار می رود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ در این راستا اداره فضای سبز منطقه ۱۶ کوشیده تا فضای سبز منطقه را توسعه و بهبود بخشد.

هومن نصیری معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۶ گفت: در راستای زیباسازی و بهبود و توسعه فضای سبز منطقه ۱۶، بوستان ۱۲ فروردین با ۲ فاز و بوستان پاتوق محله زنگنه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: بوستان پاتوق محله زنگنه با ۸۰ درصد پیشرفت، فاز ۲ بوستان ۱۲ فروردین با مساحتی بالغ بر ۴ هکتار و ۷۰ درصد پیشرفت و فاز ۳ این بوستان با مساحت ۷ هکتار و ۶۰  درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است.

وی تصریح کرد: تمامی پروژه ها تا پایان شهریورماه به بهره برداری کامل خواهند رسید تا شهروندان بتوانند از فضا و بستر فراهم آمده به خوبی استفاده کنند.

نصیری خاطرنشان کرد: زیبایی بصری شهر از وظایف مهم شهرداری ها محسوب می شود که با توجه به این اهم اداره فضای سبز سعی کرده تا به ترمیم المان های شهری و گاردریل ها و گل کاری تمام بوستان ها و در آستانه بازگشایی مدارس در تمام مدرسه های منطقه ۱۶ گل کاری شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.