منطقه ۱۷ آماده دریافت گواهینامه HSE می گردد

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

با هدف ارتقای استانداردهای زیست محیطی، ایمنی و بهداشت؛

با آغاز مرحله دوم ارائه گواهینامه HSE به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، منطقه ۱۷ شهرداری آماده دریافت این گواهینامه می گردد.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه۱۷، در جهتی ارتقای استانداردهای زیست محیطی، بهداشت و ایمنی همچنین تلاش مدیریت شهری شهر تهران برای تحقق شعار«تهران؛ شهر پایدار» مجموعه اقدامات لازم برای کسب گواهینامه یاد شده در منطقه۱۷ آغاز خواهد شد.
مهندس جمشیدیان، قائم مقام شهردار منطقه ۱۷ در این باره گفت:با برپایی اولین جلسه توافق نظر و هم اندیشی مدیران شهری منطقه و مسئولان شرکت شهر سالم شهرداری تهران که روز قبل در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزارشد، مسئولان طرح برای دریافت این گواهینامه برنامه ها و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.
وی افزود: مدیریت شهری اقدمات لازم برای استقرار گروه مشاوران این پروژه را در منطقه فراهم می نماید تا کارشناسان آنها بتوانند با بررسی شرایط جغرافیایی، بافت شهری و اجتماعی زمینه کسب این گواهینامه را برای منطقه فراهم نمایند. همچنین از این پس علاوه بر بازدیدهای میدانی کارگاه های آموزشی در این زمینه برپا خواهد شد تا کارکنان شهرداری و شهروندان اطلاعات بیشتری درباره مزیت های رعایت استانداردهای این گواهینامه داشته باشند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.