منطقه ۲۱، درفصل همدلی از همیشه زیباتر

۲۶م اسفند ،

رئیس اداره خدمات و زیبا سازی منطقه ۲۱خبر داد: با توجه به روزهای پایانی سال در جهت زیبا سازی نمای شهری ، سطوح فلزی ایستگاه های اتوبوس به صورت زیبایی رنگ آمیزی شد .

موذن رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۲۱ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مرمت کفپوش های بازی کودک در پارک ها گفت : به منظور اجرای طرح استقبال از نوروز ، واحد فضای سبز ناحیه یک ، اقدام به ترمیم و پاکسازی زمین های بازی کوکان در بوستانهای نیلوفر وسپید کرد.
وب افزود : به همت اداره خدمات شهری در راستای این طرح در ناحیه یک کلیه غرفه های بازیافت و ایستگاه های اتوبوس ناحیه با استفاده از دستگاه واتر جت ، شستشو شدند ، که این امر سبب ایجاد پاکیزگی و بهداشت در محیط و همچنین افزایش رضایت مندی شهروندان شد.
رئیس اداره خدمات شهری تأکید کرد: به همت واحد زیبا سازی منطقه ، عملیات جمع آوری بنرهای غیر مجاز و زواید فیزیکی در این ناحیه اجرا شد و کلیه بنرهای منصوبه در خیابان دستغیب و صدف و دومورد زواید فیزیکی ، در خیابان های چهل و نهم و کیا شمشکی جمع آوری شد .
موذن از رنگ آمیزی سطوح فلزی بلوار لاله ، ایستگاه های اتوبوس ، پایه های تابلو موانع uشکل ، پل های عرضی روی انهار و جداول خبر داد .
رئیس اداره خدمات و زیبا سازی شهری منطقه ۲۱خاطرنشان کرد: امید است با اقدامات انجام شده از سوی واحد زیبا سازی در روزهای پایانی سال ، شهروندان با روحیه بهتر و با نشاط به استقبال از نوروز بروند و تلاش همکاران رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشته باشد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.