منطق غرب در حمایت از جریان تروریستی سوریه با معیارهای بین المللی سازگار نیست

۲۶م دیماه ،

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ضربه به زیر ساخت های اقتصادی سوریه با هدف ضربه زدن به ملت سوریه انجام می گردد، گفت: منطق غرب در حمایت از جریان تروریستی سوریه با معیارهای بین المللی سازگار نیست.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی، امشب(۲۶دی) با وائل الحلقی اول وزیر سوریه که در راس هیاتی متشکل از تنی چند از وزرای آن کشور به ایران سفر کرده است، دیدار و گفتگو کرد.

جلیلی در این دیدار ضمن ستودنی خواندن مقاومت مردم سوریه بیان داشت: این مقاومت نشان از ریشه های مستحکم مقاومت در سوریه در چند دهه اخیر دارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: تخریب تاسیسات عمومی، زیر ساخت های صنعتی، لوله های انتقال نفت و خطوط برق با هدف ضربه زدن به ملت سوریه انجام می گردد.

جلیلی گفت: همه باید با پشتیبانی از مقاومت در سوریه، رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

وی افزود: منطق غرب و کشورهای حمایت کننده از جریان های تروریستی در سوریه با معیارهای بین المللی سازگار و قابل دفاع نیست.

در این دیدار وائل الحلقی اول وزیر سوریه با اشاره به تحولات جاری در کشورش گفت: عناصر تروریست بدون اعتنا به قواعد انسانی تمامی زیر ساخت های سوریه را هدف قرار داده تا از این طریق بیشترین فشار را بر مردم وارد کنند و به زعم آنها مردم را رو در روی نظام قرار دهند.

وی فشارهای وارده علیه کشورش را طراحی شده از سوی رژیم صهیونیستی و غرب دانست و هدف آن را انتقام گیری از ملت سوریه در حمایت از مقاومت عنوان کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.