منظومه ششم بازی آنلاین “آسمان دژ” به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، بازی آسمان دژ یکی از بازی های آنلاین ملی است که بخش اول این بازی سال ۸۹ با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای راه اندازی شده است.

فرزام ملک آرا – مدیرعامل شرکت توسعه گر شبیه ساز در تشریح این بازی رایانه ای آنلاین ایرانی گفت: با تلاشی که گروه توسعه ‌گر شبیه‌ساز در این مدت انجام داده‌اند، بازی آسمان دژ در مرحله جدید در شرایط پایدار فنی قرار گرفته و بیش از گذشته قابل رقابت با رقیبان خارجی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از پیشنهادات صاحبنظران در این بازی رایانه ای پیاده‌سازی شده است، اظهارداشت: این بازی که یکی از پیشتازان عرصه تولید داخلی بازی‌های MMO است، تلاش کرده تا نظر سخت‌پسند ایرانیان را در عرصه‌ای که بازی‌های خارجی دایره را بر تولیدکنندگان داخلی تنگ‌تر می‌کنند، جلب کرده و خدمتی سرگرم‌کننده و شایسته را به ایرانیان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه گر شبیه ساز با بیان اینکه در منظومه‌ ششم بازی “آسمان‌دژ” تغییرات مورد نظر کاربران اعمال شده است، خاطرنشان کرد: از ویژگیهای این بازی می توان به تعادل میان تمامی کاربران بازی با توجه به رایگان بودن بیشتر امکانات، تغییر در مأموریت‌های اولیه بازی، بهینه‌سازی مأموریت‌های میانی بازی و تعادل هر چه بیشتری آنها از نظر امتیازدهی وبهینه‌سازی نقش‌آفرینی نیروهای بازی با تغییر بالانس اشاره کرد.

 

به گفته وی تاکنون ۷هزار و ۲۰۰ نفر برای بازی در مرحله جدید بازی آسمان دژ ثبت نام کرده اند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.