منوچهر هادی:درباره ˝زندگی جای دیگری است˝ حرفی نخواهم زد / عذرخواهی هادی از اهالی رسانه

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

به سبب عدم توافق با تهیه کننده بر سر اکران فیلم؛

منوچهر هادی از اکران فیلمش در شرایط کنونی به شدت ناراضی است و یادداشتی را در ارتباط با همین موضوع در اختیار هنرآنلاین قرار داد.

منوچهر هادی کارگردان سینمای ایران که از صبح امروز فیلم “زندگی جای دیگری است” به کارگردانی او در گروه سینمایی فرهنگ اکران خود را آغاز کرده است، از شرایط اکران فیلمش ناراضی است و یادداشتی را به طور اختصاصی در اختیار هنرآنلاین قرار داده که متن این یادداشت به شرح زیر است:

“فیلم “زندگی جای دیگری است” از صبح امروز در گروه سینمایی فرهنگ اکران خود را آغاز می کند و چنین اتفاقی بر خلاف نظرم بوده است. به عنوان کارگردان فیلم “زندگی جای دیگری است” هرگز نمی خواستم فیلم ام در این مقطع زمانی اکران شود و همین امر سبب اختلاف میان من و تهیه کننده شده است. عدم توافق بر سر اکران این فیلم در مقطع کنونی سبب اصلی همین اتفاق است. به همین سبب دلم نمی خواهد برای فیلمی که جانانه برای آن وقت گذاشتم و تمام قد پای آن خواهم ایستاد حرفی بزنم.

از تمامی اهالی رسانه ، خبرنگاران ، منتقدین سینمای ایران که در تمام دوران فیلمسازی ام من را حمایت کردند و کنارم بودند، عذرخواهی می کنم و از همین جا اعلام می کنم که من دربارهٔ” فیلم زندگی جای دیگری است” در زمان اکرانش حرفی نخواهم زد و با هیچ رسانه ای مصاحبه نخواهم کرد. امیدوارم که صاحبان قلم از من رنجیده خاطر نشوند و شرایط کنونی را درک کنند. “

منوچهر هادی
۲۷ فروردین ۹۳

به گزارش هنرآنلاین؛ فیلم زندگی جای دیگری است تازه ترین فیلم منوچهر هادی است که از صبح امروز اکرانش را با هشت سالن سینما در گروه سینمایی فرهنگ آغاز خواهد کرد. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده سید امیر سید زاده است.

حامد بهداد، نیکی کریمی، پارسا پیروزفر و یکتا ناصر در تازه ترین فیلم منوچهر هادی به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.