من در همه دوره‌ها فعال بوده‌ام / گفت‌و‌گو با محمدرضا شریفی‌نیا

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر سینمای ایران می‌گوید وضعیت سینمای امروز نسبت به سال‌های قبل برای او تغییری نکرده و همچنان اگر به او پیشنهاد بازی در فیلم و یا مجموعه‌ای شود، آن نقش را می‌پذیرد.

سرویس سینمایی ممتازنیوز: محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون دربارهٔ وضعیت بازی در مجموعه‌های مختلف تلویزیونی به ممتاز به نقل از هنرآنلاین، گفت: طبعا قبل از اینکه بازی در نقشی را بپذیرم، فیلمنامه را می‌خوانم و اگر نقش را دوست داشته باشم آن را با توجه شرایط موجود می‌پذیرم. سینما و تلویزیون برایم فرقی نمی‌کند، اگر نقش خوبی برای سینما باشد آن را بازی می‌کنم و اگر نقش خوبی در تلویزیون پیشنهاد شود، آن را می‌پذیرم.

بازیگر فیلم‌های ماندگار چون “لیلا” و “جهان پهلوان تختی” در ادامه بیان کرد: این روز‌ها مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی “معمای شاه” به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم که در آن نقش یک کتابفروش را بازی می‌کنم. این مجموعه هم بسیار پربازیگر است.

شریفی‌نیا دربارهٔ وضعیت سینمای این دوره نسبت به سال‌های قبل عنوان کرد: من تقریبا در هر دوره‌ای به فعالیت بازیگری مشغول بوده‌ام. به نظر من سینما هیچ تغییری نسبت به دوره‌های پیش نداشته است. همین که سینما به مسیر خود ادامه می‌دهد برای بازیگری که می‌خواهد فعالیت کند، کافی است. فرقی نمی‌کند در چه شرایطی فعالیت کنیم. مهم حضور بازیگر در سینما و تلویزیون است.

شریفی‌نیا پیش از اینکه بازیگری را با فیلم “پری” به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کند، به عنوان عکاس مجموعه تلویزیونی “امام علی” شناخته شد و بعد از آن با بازی در فیلم‌های مختلف، در عرصه بازیگری به شهرت رسید. او تاکنون فیلم‌های بسیاری بازی کرده که تعدادی از آن‌ها جز پرفروش‌ترین‌های سینمای ایران بوده‌اند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ناشناس:

    اگه واقعا آقای شریفی نیا جلوی بازی گلزار رو در فیلم مهمان مامان گرفته واقعا ازش ممنونم هر از گاهی یک نفر باید گوش این ولد چموش رو بکشه.

    ا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.