من شیعه هستم و از اهل تسنن و سایر ادیان دفاع می کنم

مقتدی صدر در نجف تاکید کرد: از تمام اهل سنت و سایر ادیان در عراق دفاع خواهم کرد. وی همچنین اشاره کرد که وی فرقه گرا نیست و از خون هر کس که جمله ی « لا اله الا الله» را بر زبان آورد دفاع خواهد کرد.

وی در اختتامیه ی کنفرانس برگزار شده در نجف با عنوان « فاطمه الزهرا(س)» افزود: صهیونیسم مرا به تروریسم بودن متهم کرد. صهیونیسم در تلاش است تا به وسیله ی کاشتن بذر فتنه و شر، ما را از شما دور کند و به دلیل مقاومت هایی که از خود نشان می دهیم در صدد است تا ما را تروریسم و فرقه گرا معرفی نماید. در حالی که من نه تروریست هستم و نه فرقه گرا. چه کسی می بیند که صهیونیسم زمین را آلوده می کند و در برابر آن ساکت می نشیند؟

وی در ادامه افزود: من فرقه گرا نیستم. گرچه شیعی هستم اما از تمام کسانی که شهادتین بر زبان آورند دفاع می کنم. وی افزود: من حامی اهل تسنن و تمام ادیان و فرقه های داخل و خارج اسلام هستم و به وحدت اسلامی در زیر پرچم حضرت زهرا (س) دعوت می کنم.

بر اساس گزارش پایگاه خبری بغداد الاخباریه، وی در پایان در مورد تهمت های موجود گفت: انتظار دارم قبل از اینکه مرا به چیزی متهم نمایند به من اطلاع دهند. وی افزود: میان کسانی که مرقدهای ائمه ی اطهار(ع) را منفجر می کنند و کسانی که مساجد را می سوزاند تفاوتی وجود ندارد.

وی در پایان افزود: اسلام تمام ما را جمع می کند و ما نسلی هستیم که قادر هستیم ملت خود را به دور از کشتار و بمب گذاری بسازیم.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.