“من و تو” و “مانی رهنما” در سالن میلاد

مانی رهنما، ۲۰ مهر، با رویکردی متفاوت و با اجرای قطعه هایی از آلبوم “من و تو” در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

مانی رهنما، خواننده موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در این کنسرت پائیزی ۵ قطعه را از آلبوم “من و تو ” به همراه ۳ قطعه  ای که متاسفانه در اینترنت منتشر شد را اجرا می‌کنم.
وی ادامه داد: قطعه “کدوم خیابون” یکی از این ۳ قطعه اجرایی است.
این خواننده پاپ کشورمان اظهار داشت: در مسیر کاری همیشه دغدغه ام این است که کاری درست انجام دهم که مخاطبانم از آن رضایت داشته باشند.
وی تصریح کرد: ما نمی توانیم از حرکت زمان عقب بمانیم و به همین دلیل نیز در این کنسرت، با رویکردی “پاپ -‌راک” حاضر می شوم.
رهنما در ادامه افزود: رهبری ارکستر و نوازندگی پیانو برعهده “رضا تاج‌بخش” است و سایر اعضای گروه را “آرش پژند مقدم” به عنوان نوازنده درامز، “دارا دارایی” گیتار باس، “علیرضا میرآقا” پرکاشن و ترمپت، “فرزاد فخرالدینی” گیتار، “بهنام رهنما” گیتار و “محمدرضا رهنما” به عنوان نوازنده کیبورد، تشکیل می‌دهند.
رهنما همچنین اظهار داشت: تنظیم ۸۰ درصد از کارهای قابل اجرا در این کنسرت را “بهنام رهنما” همراه با کمکهای رضا تاجبخش انجام داده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تصمیم دارم کنسرت جدیدی را برگزار کنم و مسیری جدید را در این راستا، طی کنم و به همین علت این کنسرت پائیزی برایم از اهمیت بسیاری برخوردار است.
گفتنی است؛ کنسرت  مانی رهنما ۲۰ مهر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.