مهاجرانی: سرنوشت صعود دست خودمان است

۱۵خردادماه،

حشمت مهاجرانی در مورد پیروزی یک بر صفر ایران برابر قطر، اظهار داشت: در این مسابقه شاهد یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی در چند سال اخیر از نظر نظم تیمی و وظایف بازیکنان در میدان بودیم. بازیکنان از دروازه‌بان تا خط حمله سرشار از انگیزه بودند. بازی با قطر یکی از معدود بازی‌های خوب تیم ملی با کی‌روش بود. با شکست قطر اکنون هم شانس صعود مستقیم و هم شانس حضور در پلی آف را داریم.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: نیازی که تیم ملی به سه امتیاز بازی با قطر داشت سبب شد تیم ملی یکدل و متحد برای این سه امتیاز بجنگد. اکنون ملی‌پوشان نفس راحتی کشیدند و از زیر فشار روانی خلاص شدند. سرنوشت صعود مستقیم به جام جهانی دست خودمان است.

مهاجرانی در مورد بازی روز سه‌شنبه با لبنان، گفت: لبنان فوتبال بی‌حساب و کتابی دارد. در تهران پنج گل از ما می‌خورد و پنج گل هم نمی‌خورد اما در بیروت تیم ایران را شکست می‌دهد و تا ثانیه‌های پایانی هم از کره جنوبی پیش بود. با این حال باخت ما به لبنان جزو اتفاق‌های نادر فوتبال است که هر ۱۰۰ سال یکبار رخ می‌دهد. ما می‌توانیم با شکست لبنان و امتیاز گرفتن از کره مستقیم به جام جهانی برویم اما در فوتبال هیچ‌ چیز قابل پیش بینی نیست. هیچکس تصور نمی‌کرد کره مقابل لبنان متوقف شود.

وی افزود: اکنون ما دو گزینه پیش رو داریم هم می‌توانیم مستقیم به جام جهانی برویم و هم خدای ناکرده در بازی‌های پلی آف شرکت کنیم. نتیجه گرفتن دیگر دست بازیکنان است نه من و شما، آنها باید در میدان نتیجه بازی را تعیین کنند. بازیکنان نیز اکنون از نظر روانی و آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.