مهاجرت تحصیلی خوب یا بد

۲۳ام بهمن ،

دستاوردها و پیامدهای رفتن نخبگان دانشگاهی دربرنامه ۳۶۰ درجه شبکه چهار سیما بررسی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ برنامه «۳۶۰ درجه» شبکه چهار سه شنبه ۲۴ بهمن علل مهاجرت نخبگان و دستاوردها و پیامدهای رفتن  آنها را بررسی می کند.

به گفته محمود کریمی تهیه کننده برنامه “۳۶۰ درجه” این هفته دلایل مهاجرت تحصیلی را با حضور دو کارشناس که خود تجربه رفتن و تحصیل در خارج از کشور را دارند بررسی می کند.

وی افزود: در یکی دیگر از قسمت های این برنامه چرایی و علل مهاجرت تحصیلی مورد بررسی قرار گرفت که به سبب گستردگی موضوع این هفته دستاوردهای و پیامدهای رفتن  نخبگان دانشگاهی مورد بررسی قرار می گیرد.

کریمی گفت:میهمانان ویژه،” ۳۶۰ درجه” آقایان دکتر علی زواشکیانی دانشجوی نمونه کشوری و فارغ التحصیل دانشگاه تورنتو و دکتر هادی نیلفروشان دکتری سیاست گذاری علم و فناوری  پاسخگوی سوالات مطرح شده در برنامه خواهند بود. و به این موضوع می پردازند که کسانی که برای تحصیل به خارج می روند چه چیزهایی کسب و چه چیزهایی از دست می دهند.

کریمی افزود: در برنامه هشتم “۳۶۰ درجه” گزیده ای از فیلم مستند «میراث آلبرت ها ۱» ساخته جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در جشنواره فیلم فجر سال قبل با موضوع مهاجرت نخبه های دانشگاه صنعتی شریف به نمایش در امده بود پخش شد و این هفته «میراث آلبرت ها ۲» که امسال در جشنواره فیلم فجر به نمایش در امده بخش هایی از آن پخش می گردد.

گفتنی است؛ ۳۶۰ درجه را محمود کریمی برای گروه گروه دانش شبکه چهار سیما اجرا و تهیه می‌کند. این برنامه سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و تکرار آن برای یک‌شنبه‌ها ساعت ۱۳:۳۰   است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.