مهاجم سابق استقلال به ‌به مس رفسنجان پیوست

علی سامره ظهر امروز در کنفرانسی مطبوعاتی‌ با حضور مدیر‌عامل و سر‌مربی باشگاه مس رفسنجان دلیل حضور خود در این تیم را علاقه زیاد به این تیم عنوان کرد و اظهار داشت: خوشحالم که امروز به این آرزوی بزرگ دست یافتم.‌

وی بیان داشت: طی این چند سالی که فوتبال بازی می‌کنم، هیچ‌گاه به من سخت نگذشت، اما اعلام می‌کنم بدترین دوران بازیگری من در تیم مس سرچشمه گذشت.

سامره تصریح کرد: ان‌شاءالله بتوانم با کمک مربی بزرگی مانند بهمن فروتن و دیگر اعضای کادر تیم مس رفسنجان دوباره به روزهای اوج خودم بازگردم‌، من تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته‌های تیم مس رفسنجان به کار می‌برم.

‌مجید زین‌الدینی‌ مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیز در این نشست با بیان اینکه بودجه باشگاه مس رفسنجان نسبت به فصل قبل ۲۰ در‌صد افزایش یافته است، گفت: هدف اصلی باشگاه مس رفسنجان تربیت بازیکنانی است که بتوانند در آینده به فوتبال کشور و شهرستان کمک کنند.

وی از تشکیل آکادمی فوتبال باشگاه مس رفسنجان خبر داد و افزود: در این آکادمی نوجوانان چهار تا ۱۴ سال حضور دارند که پس از آموزش توسط مربیان برای حضور در تیم های رده سنی باشگاه انتخاب می‌شوند.

زین‌الدینی به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در ۱۷ شهریور ماه در استادیم تختی رفسنجان اشاره کرد و گفت: در این جشنواره ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر از بازیکنان آکادمی باشگاه مس رفسنجان و خانواده‌هایشان حضور دارند که در قالب تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی حمایت از هیئت‌های ورزشی رفسنجان را از دیگر برنامه‌های مس رفسنجان در فصل جدید عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر باشگاه مس رفسنجان علاوه بر تیم فوتبال از رشته‌هایی همچون بسکتبال‌، والیبال، فوتسال و … حمایت مادی و معنوی می‌کند.

بهمن فروتن سرمربی تیم مس رفسنجان نیز از وضعیت بسیار خوب بازیکنان خبر داد و افزود: تا‌کنون اردو‌های خوبی برگزار کرده‌ایم و بازیکنان خوبی را در اختیار گرفتیم.

وی هدف تیم مس رفسنجان را سعود به لیگ برتر عنوان کرد و اظهار داشت‌: با وحدت و همدلی که بین بازیکنان و باشگاه وجود دارد، بتوانیم در این فصل یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیک دسته اول کشور باشیم.

فروتن مطبوعات و رسانه‌های رفسنجان را یکی از عوامل موفقیت تیم مس رفسنجان دانست.

وی تصریح کرد: علی سامره حداقل تا هفته ششم بازی نمی‌کند، زیرا ایشان تازه به جمع ما پیوستند و با یکسری تمرینات بدنسازی انجام داده تا بتواند با آمادگی کامل برای تیم بازی کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.