«مهتاب روی سکو» نقد و بررسی می گردد

۲۷ آبان ،

در دویست و شصت و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران؛

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، در دویست و شصت و یکمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران«مهتاب روی سکو» اولین ساخته سینمایی «فیما امامی»یکشنبه ۲۸آبان، ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران اکران می گردد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران و به نقل از باشگاه روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران،«مهتاب روی سکو» حاوی مضمونی اجتماعی است و داستان زندگی فردی را روایت می‌کند که بر خلاف اعتقاداتش در اتفاق‌ای دچار تناقض فکری می‌شود.
امامینخستین فیلم کوتاه خود را در سن ۱۴ سالگی ساخت و پیش از ساخت فیلم ” مهتاب روی سکو” چند فیلم کوتاه ساخته است و برای مستند «جالی خالی آقا یا خانم ب» موفق به دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد.
حسین محجوب، مرضیه خوش‌تراش، امیررضا دلاوری، علی اسکندری، آتش تقی‌پور، مهدی صباغی، میثاق فاریابی‌دوست‌‌ از بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.
نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور فیما امامی(کارگردان)، رضا دریانوش(تهیه کننده)، حسین محجوب و امیررضا دلاوری(بازیگران)، بهنام صادقی(کارشناس مجری)و (منتقد) برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضویت و حضور در این نشست‌ باشگاه فیلم تهران می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.