مهدوی‌کیا:معیار AFCبانظرمردم مایکی نیست

۱۰م آذر ،

مهدی مهدوی کیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص بازی مقابل ملوان اظهار داشت: به نظر من با وجودی که گل زودهنگامی مقابل ملوان خوردیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و به خصوص که در نیمه دوم قشنگ‌ترین بازی لیگ را شاهد بودیم.

وی افزود: هر دو تیم در نیمه دوم چشم به ضدحمله داشتند و همین موضوع جذابیت فوتبال را قشنگ‌تر کرده بود. ما فقط برای برد به انزلی رفتیم و به همین دلیل با ۴ مهاجم مقابل حریف قرار گرفتیم اما روی هم رفته نتیجه مساوی عادلانه بود.

مهدوی کیا در مورد عکس العمل پرسپولیسی‌های سابق که در ملوان بازی می کنند، گفت: تعدادی از بازیکنان ملوان قبلا در پرسپولیس توپ زدند به همین دلیل انگیزه آنها بالا و حساسیت بازی زیاد شده بود اما در مجموع بازی خوبی بود و این مورد چندان جدی نیست.

کاپیتان پرسپولیس در مورد مراسم تجلیل از او و حرف و حدیث‌های پیش آمده تأکید کرد: من از ملوانی ها تشکر می‌کنم که این کار را انجام دادند اما متأسفانه برخی اوقات اتفاقاتی در ورزشگاه‌های ما می‌افتد و حرف‌هایی را از سوی هواداران می‌شنویم که عجیب و غریب است.

وی افزود: هواداران ملوان همیشه به من لطف داشتند و از آنها سپاسگذارم ولی خوب نیست که یک بازیکن تشویق شود و به بقیه بازیکنان فحاشی. چنین چیزی این جالب نیست. در کل از مراسم تقدیر تشکر می‌کنم.

مهدوی کیا در مورد انتخاب کریمی به عنوان دومین بازیکن آسیا و انتخاب ایران به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال اظهار داشت:‌ من به علی کریمی بابت این اتفاق تبریک می‌گویم اما خیلی دوست داشتم که علی نفر اول باشد. مبنای کار AFC را نمی‌دانیم که دربارهٔ‌اش قضاوت کنیم ولی باید با این شرایط به فدراسیون هم تبریک بگوییم کار دیگری نمی‌شد کرد. احتمالا AFC فاکتورهایی را که دارد با نظر مردم ما متفاوت است. به همین دلیل باید ببینیم امتیازهایی که به فدراسیون ما دادند چه چیزی بوده ولی در کل مبارک باشد.

وی در پایان دربارهٔ بازی با تراکتورسازی تبریز نیز گفت: تراکتورسازی نتایج خوبی گرفته است. هواداران باید بیایند تا به سه امتیاز بازی برسیم چون اگر این اتفاق نیفتد امکان دارد خدای ناکرده هواداران حریف در خانه ما از خودمان بیشتر باشند که این برای پرسپولیس خوب نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.