مهدوی‌کیا: باز هم کارمان iبه اما و اگر کشید

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در مورد شکست روز چهارشنبه تیم ملی ایران برابر ازبکستان گفت: مهمترین دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان بود که متأسفانه شکست خوردیم.

اگر پیروز می‌شدیم صعود ما صدد صد می‌شد اما باز هم کارمان iبه اما و اگر کشید و امیدوارم در دیدارهای خارج از خانه که بسیار هم سخت است، نتیجه بگیریم تا iبه جام جهانی صعود کنیم.

وی یادآور شد: متأسفانه باز هم روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شدیم و دروازه‌مان باز شد، ازبکستان مشخص بود iبه تهران آمده تا نتیجه بگیرد. از همان نیمه اول iبه خوبی پرس می‌کردند و توانستند عملکرد مناسبی داشته باشند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ iبه این سوال که آیا در نبود کی‌روش روی نیمکت تیم ملی (به دلیل اخراج)، نفر دوم خوبی حضور داشت که بتواند این خلأ را پر کند؟ اظهار داشت: iبه هر حال سرمربی تیم ملی اعضای کادر فنی خود را انتخاب می‌کند. مهمترین مسئله این بود که ما در یکی از حساس‌ترین دیدارهای‌مان شکست خوردیم البته هنوز هیچ چیز همه نشده و مثل ۴سال پیش کارمان خیلی سخت شده است. باید در انتظار اتفاقاتی که در آینده زخ می‌دهد، باشیم، سرنوشت ازبکستان در اختیار خودش است اما ما باید منتظر لغزش تیم‌های بالایی‌مان باشیم تا بتوانیم از این اتفاق iبه iبهترین نحو استفاده کنیم.

وی در مورد بازگشت علی کریمی iبه پرسپولیس گفت: در مورد این مسئله طی هفته قبل بارها صحبت کردیم، اتفاقی بود که باید می‌افتاد، متأسفانه کریمی الان مصدوم است و امیدوارم هرچه سریعتر با iبه دست آوردن سلامتی‌اش بتواند iبه پرسپولیس کمک کند. علی بازیکن بزرگی است و صد در صد برای تیم ما وزنه است.

مهدوی‌کیا در مورد دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن گفت: بعد از کسب پیروزی پرگل برابر پیکان سه هفته لیگ تعطیل شد، امیدوارم در بازی با ذوب‌آهن بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و iبه روند نتایج خوب مان ادامه دهیم، ذوب آهن تیم خوب و قدرتمندی است اما در آزادی و مقابل دیدگان هواداران مان iبه میدان می‌رویم و باید هر سه امتیاز را کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.