مهدوی‌کیا: نه قهر کرده‌ام، نه ناراحت شده‌ام

۱۵ام بهمن ،

به نقل از ایسنا، مهدی مهدوی‌کیا دربارهٔ شایعاتی که در برخی رسانه ها مبنی بر ناراحتی اش از بازی نکردن مقابل فولاد مطرح شده بود، اظهار کرد: هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و همه مرا خوب می‌شناسند. کسی نیستم که بخواهم بخاطر بازی نکردن قهر کنم یا طوری ناراحت بشوم که برای تیم مشکل ایجاد کند. اینها مسائلی نیستند که صحت داشته باشد. دو سال است که به پرسپولیس برگشته‌ام و بازی‌های زیادی نبودم ولی هیچگاه حرکتی برخلاف منافع تیم انجام نداده و نمی‌دهم. این روزها انواع گمانه‌زنی‌ها مطرح می‌شود ولی مهدوی‌کیا که در فوتبال حرفه‌ای حضور داشته است بازیکنی نیست که برای تیم حاشیه درست کنم.

وی خاطر نشان کرد: نیازی نیست بگویم علاقه‌ام به پرسپولیس تا چه حد است. این را هم می‌دانم، سه، چهار ماه دیگر بیشتر نیستم. امیدوارم همه چیز به خیر و خوشی تمام شود. نمی‌دانم وقتی تمرین بدون حضور خبرنگاران برگزار می‎شود، چگونه چنین شایعاتی بیرون می‌آید.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: نمی‌خواستم در مورد شایعات صحبت کنم ولی همین قدر بگویم مسائل مطرح شده درست نیست، چرا که من بازیکنی نیستم که بخواهم این طور ناراحت و عصبانی شوم و اعتراض کنم. دوست دارم ماه‌های آخر بازیگری در پرسپولیس را در آرامش و با خاطرات خوب سپری کنم.

مهدوی کیا دربارهٔ آخرین شرایط پرسپولیس هم گفت: تمام هدف ما موفقیت و سربلندی پرسپولیس در بازی‌های آینده است. به همین منظور تمرینات خوبی را در کردان انجام می‌دهیم. زمان خوبی است تا از این فرصت استفاده کرده تا خودمان را بازیابی کنیم. در کنار هم تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم و هر چند که نبودن چهار ملی پوش و بچه‌هایی که مصدوم می باشند تا حدی روی کار ما تاثیر خواهد گذاشت اما انگیزه بسیاری بین بازیکنان وجود دارد و منتظر ملی‌پوشان و مصدومان هستیم تا با موفقیت به ما اضافه شوند.

وی به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: در ادامه رقابت‌های لیگ فرصت خوبی داریم تا خودمان را بالا بکشیم. بازی‌های خانگی شرایط مناسبی را ایجاد می‌کند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد که خود را در جدول لیگ بالا بکشیم. تلاش ما کسب حداکثر امتیازات است چرا که در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی هستیم و در لیگ هم امیدواریم به قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول.

وی در پایان گفت: همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا یک جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم. از همه عزیزان خبرنگار هم خواهش می‌کنم کمک کنند این ماه‌های آخر بازیگری‌ام با آرامش سپری شود. هواداران هم مطمئن باشند من و همه بازیکنان تمام تلاش خودمان را برای خوشحال کردن آنها بکار گرفته‌ایم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.