مهدوی کیا:برایم سخت است روی نیمکت بنشینم

۱۹م دیماه ،

مهدی مهدوی کیا پس از پیروزی پرگل پرسپولیس برابر نفت تهران گفت: از ابتدای فصل هم بارها گفته بودیم که پرسپولیس تیم بزرگی است و بالاخره روند خوب خود را پیدا می‌کند. خوشبختانه سه، چهار بازی است که حریفان برابر ما دست و پا بسته می باشند و روند خوبی پیدا کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا،وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌خواهد با موفقیت در جام حذفی ناکامی‌اش را در لیگ برتر جبران کند اظهار کرد:‌ مطمئنا همین طور است. ما دوست داریم در جام حذفی قهرمان شویم و خوشبختانه دو قدم اول را هم خیلی خوب برداشته‌ایم. ان‌شا‌ءالله حریفان آینده‌مان را هم شکست می‌دهیم و به فینال می‌رسیم و در نهایت قهرمان می‌شویم.

مهدوی کیا همچنین گفت: پرسپولیس امروز خیلی خوب بازی کرد و مخصوصا در نیمه دوم عملکرد بسیار درخشانی داشت. ما همیشه گل‌های زودهنگام می‌زدیم ولی این بار زود گل خوردیم ولی توانستیم با نظم بازی کنیم و چهار گل بزنیم. هرچند می‌توانستیم ۵ – ۶ گل دیگر هم بزنیم. ما این پیروزی را به همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند تبریک می‌گویم.

وی در ادامه گفت: اگر گل‌های بیشتری می‌زدیم پیروزی دلچسب‌ترین نصیب‌مان می‌شد اما بردن تیمی مثل نفت با چهار گل نتیجه بسیار خوبی بود که امروز کسب کردیم.

مهدوی کیا در ادامه و در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد بسیار خوبش در نیم فصل اول آیا از نیمکت نشینی در بازی‌های اخیر ناراضی نیست گفت: به هر حال هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی خوشحال نیست چون اگر این طور باشد اصلا فوتبالیست نیست. من هم با توجه به عملکردم در نیم فصل اول برایم سخت است که روی نیمکت بنشینم. اما یک پرسپولیسی واقعی هیچ وقت برای تیمش حاشیه درست نمی‌کند.

وی ادامه داد: همیشه آرزو داشتم پرسپولیس روند خوب خود را پیدا کند و نتایج خوبی بگیرد. همین که هواداران خوشحال می‌شوند و وقتی ما را بیرون از ورزشگاه می‌بینند اظهار شادمانی می‌کنند برای من کافی است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.