مهدوی:مقابل آمریکا تا آخرین لحظه جنگیدیم / این بازی، تمرین خوبی برای بچه ها بود

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > والیبال – مهدوی قول می دهد که آنها ژاپن را هم شکست دهند.

مهری رنجبر:مهدی مهدوی، پاسور دوم تیم‌ ملی امروز شاهکار بود. اوج کار او در ست پنجم بود، آن هم با سرویس‌هایی که امتیاز روی امتیاز برای ایران می‌گذاشت. شرایط سختی که همه امید داشتند او روند بازی و نتیجه را تغییر دهد. با این حال خودش می‌گوید: «لحظات سختی بود. منم به تنهایی کاری پیش نمی‌بردم اگر بقیه حمایتم نمی‌کردند. اگر تیم برنده شد، تنها به خاطر کار گروهی بود و بس. چرا که والیبال بازی تیمی است. هیچ وقت هیچ بازیکنی نمی‌تواند مدعی شود که او سبب برد یا باخت شده است. اگر می‌بریم، تیم برده و می‌بازیم، تیم باخته، نه یک نفر.»

پاسور دوم تیم ‌ملی ناشناخته بودنش را سبب پیش رفتن کار مقابل آمریکا می‌داند: «به خاطر اینکه سعید معروف و محمودی فیکس بودند، سبک بازی آنها آنالیز شده بود. در حالی که بازی من و رحمان داودی را ندیده بودند و دست ما رو نشده بود. وقتی من و رحمان به زمین رفتیم شیوه بازی هم تغییر کرد و توانستیم به پیروزی تیم کمک کنیم. باز هم می‌گویم که پیروزی به نام تیم ایران است.»
به نظر مهدوی ملی‌پوشان روز سختی را مقابل آمریکا پشت‌ سر گذاشتند: «بازی سخت اما بسیار خوب بود. هدف بچه‌ها نتیجه تیمی بود که گرفتیم. این بازی تمرین بسیار خوبی برای بچه‌ها بود که نشان دادند در لحظات حساس وقتی عقب هستیم هنوز هیچ چیز تمام نشده است. با امیدواری و جنگیدن تا آخرین لحظه و کار تیمی می‌شود نتیجه گرفت.» او پیروزی را مزد کار گروهی تیم می‌داند: «همه بچه‌ها از نتیجه راضی‌اند، در بازی با آمریکا، تیمی که با کلاس و دانشگاهی والیبال بازی می‌کند. آنها در توپ‌‌گیری بسیار هماهنگ بودند و گرفتن امتیاز از این تیم بسیار سخت بود. در حالی که همه فکر می‌کردند ما باخته‌ایم اما کار گروهی ما نتیجه داد و ما برنده شدیم.»
پاسور دوم تیم ‌ملی ناامیدی را سبب برگشت ایران به بازی در ست چهارم می‌داند: «در ست چهارم وقتی آمریکا جلو افتاد همه بازی را تمام شده می‌دانستند اما وقتی با یک امتیاز امید برگشت، همه باور کردند می‌شود تا آخرین لحظه بازی کرد و امیدوار به برد بود. همین کافی بود تا ورق برگردد. ما بازی باخته را بردیم.»
او قول می‌دهد فردا هم تیم برنده باشد: «بازی با ژاپن سخت است. از طرفی بهترین بازیکنان ما آسیب دیده‌اند و طرف دیگر ژاپن میزبان در خانه برای جبران باخت‌های قبلی بازی می‌کند. اصلاً بازی راحتی نیست. هم می‌تواند بازی خوب باشد و هم نه. به ‌هر ‌حال نباید به خاطر شکست آمریکا و ایتالیا این تیم را دست‌کم بگیریم. باید با کار گروهی آن را شکست دهیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.