مهدوی‌کیا: با این روند به بالای جدول می‌رسیم/ در پنالتی شانس نیاوردم

۲۹ آبان ،

Alireza Soutakbar (4 of 15).jpg

مهدی مهدوی کیا می‌گوید پرسپولیس فاصله چندانی با صدر جدول ندارد و می‌تواند با ادامه این روند به تیم‌های بالای جدولی برسد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و دو گل زودهنگام خوردیم. اما بسیار زود به بازی برگشتیم. دروازه‌بان حریف در نیمه اول بسیار خوب کار کرد و چهار پنج موقعیت مسلم از ما گرفت.

وی افزود: ما آمده بودیم که این بازی را ببریم، اگر زودتر به گل دوم می‌رسیدیم می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری از زمین خارج شویم.

مهدوی کیا با اشاره به اینکه امیدوارم روند خوبی که آغاز کرده‌ایم همچنان ادامه داشته باشد، گفت: ما در هفته‌های قبل هم خوب بازی کردیم، فکر نمی‌کنم فاصله ۵ – ۶ امتیازی با بالای جدول برای ما بسیار باشد. امیدوارم همین طور به روند‌مان ادامه دهیم و هرچه زودتر به بالای جدول برسیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره ضربه پنالتی که خراب کرد، هم گفت: این هم از شانس من بود که توپم به گل نرفت و به نوعی شانس نداشتم. اگر آن توپ گل شده بود، راحت‌تر به بازی ادامه می‌دادیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.