مهدوی: اولین آلبوم نفرات برگزیده جشنواره فجر را منتشر خواهم کرد

۱۵ام بهمن ،

رضا مهدی از انتشار یافتن اولین آلبوم نفرات برگزیده بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با هزینه موسسه راوی آذر کیمیا خبر داد.

رضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، ضمن اعلام این خبر گفت: من به عنوان مدیر موسسه راوی آذر کیمیا اعلام آمادگی می کنم که اولین آلبوم برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر امسال را در تمام ژانرهای موسیقی کلاسیک، سنتی، محلی و هر آنچه در جشنواره وجود دارد را با هزینه این موسسه منتشر کنیم.

مدیر موسسه راوی آذر کیمیا در ادامه افزود: جشنواره موسیقی فجر یک اتفاق مهم در موسیقی کشورمان محسوب می گردد که طی آن جوان هایی که از فیلترهای فنی رد شده اند با یکدیگر به رقابت می پردازند و صحنه هایی جذاب را رقم می زنند.

وی همچنین تصریح کرد: بسیاری از این جوانان استعدادهای امروز موسیقی کشورمان محسوب می شوند که می بایست امکانات و شرایط را برای ادامه راه و همچنین معرفی آنها به جامعه فراهم کنیم. از این رو است که موسسه راوی آذر کیمیا قصد دارد در این زمینه گام های موثری بردارد.

رضا مهدوی ادامه داد: چنین حمایت هایی می تواند این استعدادهای جوان را برای ادامه راهشان مصمم تر کند و سبب ایجاد انگیزه مضاعف در میان نسل جوان موسیقی مان شود. امیدوارم اتفاقات و حرکت های حمایتی اینچنینی توسط سایر دوستان و نهادها نیز انجام شود و برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر به حال خود رها نشوند.

منبع: انجمن موسیقی ایران


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.