مهدوی: چمن مصنوعی برای همه تیم ها عادی شده است / پرسپولیسی‌ها بهانه نگیرند

۱۴فروردین۱۳،

کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان گفت: پرسپولیسی ها بحث چمن مصنوعی رشت را مطرح می کنند اما چمن مصنوعی برای همه تیم ها عادی شده و پرسپولیسی‌ها بهانه نگیرند.

محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس در جام حذفی بازیکنان و مربیان حریف مدام بحث زمین چمن مصنوعی رشت را مطرح می کنند اما تیم های لیگ الان ۲ سال است که در این زمین بازی می کنند و برای آنها بازی در چمن مصنوعی عادی شده و بهتر است پرسپولیسی ها بهانه نگیرند. شرایط زمین سردار جنگل رشت بسیار بد است و ما حتی آنجا تمرین هم نمی کنیم.

وی در مورد عدم حضور یک مربی بزرگ روی نیمکت داماش گفت: افشین ناظمی چندین سال کمک مربی بوده و باید خودش را نشان بدهد. ناظمی مربی بدی نیست و چندین سال است که با او کار کرده ام. عابدینی به بومی ها اعتقاد دارد د انشاءاله این اعتماد جواب بدهد.

مهدوی در پایان گفت: دیدار با پرسپولیس برای ما بسیار مهم است و تلاش می کنیم تا با گذشتن از سد این تیم بزرگ و پر مهره به فینال جام حذفی برسیم. البته پرسپولیس هم انگیزه های بسیاری برای این دیدار دارد اما بچه های ما مصمم می باشند که به فینال جام حذفی برسند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.