مهدوی کیا: ممنون از شب زیبایی که برایم ساختید هواداران عزیز/ اشکم اشک شوق بود

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مهدی مهدویکیا می گوید اشک هایش این بار اشک شوق بوده و او از هیچ کس دلخوری در دل ندارد و تنها متشکر است از همه…

به گزارش ممتاز ؛ مهدی مهدوی کیا بعد از بازی پرسپولیس قدیم با ستاره های میلان گفت:« اول از همه هواداران ممنونم. راستش این مراسم فقط جشن خداحافظی مهدی مهدوی کیا نبود. چند نسل از فوتبال پرسپولیس در این بازی زیبا با هم از فوتبال کنار رفتند. اگرچه پیشتر و سال ها قبل بازی را کنار گذاشته بودند. ولی این مراسم خوبی بود برای یک وداع باشکوه . من از تک تک این عزیزان تشکر میکنم. از محمد پنجعلی برای لطفی که کرد و بازوبند را به دستم بست تا فرشاد پیوس که یکبار دیگر مرا لایق پیراهن شماره ۱۷ دانست. من این پیراهن شماره ۱۷ را بسیار دوست دارم چون با آن به همه آرزوهای فوتبالی ام رسیدم. آقا فرشاد یکی از بهترین گلزنان و اسطوره های تاریخ پرسپولیس است که باز به من لطف داشت. از دیگر بزرگان تیم هم بسیار ممنونم که در کنارم روز قشنگی را برایهواداران رقم زدند.»

او سپس از مدیران تیم قدردانی کرد و گفت:« امیدوارم باز هم از این بازی ها داشته باشیم. انصافا میلانی ها تمرین بسیاری در کنار هم داشتند. این از سبک بازی شان مشخص بود ولی تیم ما بسیار کم با هم تمرین داشت. بچه ها سال ها بود کنار هم نبودند ولی باز هم فارغ از نتیجه ، نفس این دور هم بودنش زیبا بود. حسابی هم از با هم بودن راضی بودیم. هواداران هم صحنه های با شکوهی را خلق کردند. دست همه درد نکند. »

او دربارهٔ اشک هایش و اینکه این اشک ها آیا دلخوری هایش را شسته هم به خبرآنلاین گفت:« راستش من اصلا از کسی دلخور نبودم. الان هم فقط ممنونم. از قبل هم هواداران را برای آن شرایط درک می کردم. لطف آنهاهمیشه شامل حالم بوده و این بار هم اشک هایم اشکهای شوق بود. باید از همه تشکر کنم برای ساختن این شب زیبا.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.