مهدی عظیمی: در کنار اتحادیه و همراه شبکه سینمای خانگی هستیم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

در دیدار مدیران سازمان سینمایی با هیات مدیره اتحادیه ویدئو رسانه عنوان شد/

سینماپرس-گروه سینما/ در دیدار مهدی عظیمی میر آبادی سرپرست اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای و محمدرضا فرجی مدیر شبکه نمایش خانگی با اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه بر لزوم استفاده از تجربیات فی مابین ، iبهره گیری از توان حداکثری علمی و عملیاتی اتحادیه و گسترش همکاری ها با سازمان سینمایی تاکید شد.

به گزارش تفسیری سینماپرس iبه نقل از روابط عمومی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران مصطفی محمودی دبیر اتحادیه با اعلام این خبر افزود: نشست یاد شده که در محل دفتر اتحادیه برگزار شد تا حدی iبه برخی نگرانی های اعضای صنف خاتمه داد و زمینه را برای گسترش همکاری های طرفین فراهم ساخت.

به گفته وی در نشست مذکور موارد مهمی همچون  بررسی دلایل ریزش مخاطب در شبکه نمایش خانگی، برخی عملکردهای  ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری، اعمال نظرهای سلیقه ای در بعضی بخش های سازمان سینمایی مرتبط با شبکه سینمای خانگی، وضعیت پخش مویرگی، دلایل عدم توسعه بازار و دستور العمل پیشنهادی ضوابط تامین فیلم های ویدئویی بحث و تبادل نظر iبه عمل آمد.

بنا iبه نقل از مصطفی محمودی در این نشست مهدی عظیمی میر آبادی سرپرست اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای از تدوین دستور العمل ضوابط تامین فیلم برای شبکه سینمای خانگی توسط اتحادیه و ارائه آن iبه سازمان سینمایی استقبال نمود. 

مهدی عظیمی در این نشست با تاکید بر تمرکز روی اهداف دراز مدت تصریح نمود: دولت برای رسیدن شبکه سینمای خانگی برای رسیدن iبه نقطه ایده آل وظیفه تسهیل این امر را بر عهده دارد. همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت، محدویدتها و فرصتها توسط اتحادیه و برگزاری مستمر نشست های ماهانه و هفتگی با وی و محمدرضا فرجی از دیگر نقاط برجسته صحبتهای مهدی عظیمی بود.

دبیر اتحادیه شرکت های ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران افزود: مهدی عظیمی ارتقای سینمای ایران iبه شکل عام، جلوگیری از قاچاق محصولات فرهنگی، و اعتلای سینمای خانگی را از مهمترین اهداف کاری خود و همکارانش در سازمان سینمایی کشور برشمرد و بر ارزشگذاری و درجه بندی محصولات شبکه نمایش خانگی با سه ویژگی ارزش مداری، کیفیت فنی و هنری و فروش و ارتباط با مخاطب تاکید نمود.

همچنین در این نشست محمدرضا فرجی نیز با تاکید بر استفاده از توان علمی و عملیاتی اعضای اتحادیه، خواستار گسترش تعاملات و ارتباطات طرفین شد.مصطفی محمودی با مثبت ارزیابی نمودن این جلسه اظهار امیدواری نمود تا توافقات و دیدگاههای نشست مذکور هرچه سریعتر در شکل اجرایی و عملیاتی مطلوب بتواند وضعیت شبکه سینمای خانگی را iبهبود بخشد. وی از درخواست اعضای هیات مدیره اتحادیه در نشست یاد شده در خصوص حضور نمایندگان اتحادیه در شوراهای مرتبط ویدئویی،  لزوم اعتماد سازی  در سازمان سینمایی نسبت iبه اتحادیه، بررسی زمینه های توسعه بازار، انتقال دغدغه های سازمان iبه اتحادیه در زمینه شبکه سینمای خانگی و رفع موارد مربوط تا حد ممکن برخی از درخواست های اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران از مدیران سازمان سینمایی کشور بود. iبه نقل از وی قرار است این جلسات iبه صورت دوره ای و منظم تا رسیدن iبه نتایج موثر در کوتاهترین زمان ممکن تداوم یابد.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۷۰


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.