مهدیقلی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزیر ارتباطات فعلی شد

۱۲ تیرماه ۱۳،

دکتر محمد حسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عبدالله مهدیقلی را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصو ب کرد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،با توجه به سوابق مدیریتی عبداله مهدیقلی در بخش های مختلف و مرتبط با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکتر محمد حسن نامی وی را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد.
 
در متن حکم عبداله مهدیقلی آمده است:
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، جنابعالی را بموجب این ابلاغ به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتروزارتی، منصوب می نمایم.
امید است در جهت تحقق اصول چهارگانه دولت شامل عدالت گستری،مهرورزی، خدمت به بندگان خدا، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور و همچنین نصب العین قراردادن تقوای الهی ، برابر چارچوب شرح وظایف محوله جدیت و تلاش وافری را ایفا نمائید.
توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
گفتنی است عبداله مهدیقلی از سالهای قبل در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمانها و شرکتهای تابعه مشغول فعالیت بوده که می توان به سوابق ایشان همچون مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات استان تهران، معاون توسعه مدیریت و هماهنگی امور پشتیبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرکل امور اداری و پشتیبانی و مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.