مهدی خزعلی خواستار برگزاری راهپیمایی اعتراضی شد!

با افزایش قیمت دلار و آشفتگی در بازار مالی طی چند هفته گذشته، عده ای با برنامه ریزی قبلی بر آن بودند تا از شرایط بوجود آمده به بهترین نحو بهره برداری کنند، آنچنان که شاهد بودید و در خبرها مشاهده نمودید، رسانه ها و عناصر معلوم الحال ضدانقلاب با هدف متشنج نشان دادن اوضاع کشور و تشویش اذهان عمومی دست به انتشار کلیپ ها و اخبار دروغ زدند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز،  با افزایش قیمت دلار و آشفتگی در بازار مالی طی چند هفته گذشته، عده ای با برنامه ریزی قبلی بر آن بودند تا از شرایط بوجود آمده به بهترین نحو بهره برداری کنند، آنچنان که شاهد بودید و در خبرها مشاهده نمودید، رسانه ها و عناصر معلوم الحال ضدانقلاب با هدف متشنج نشان دادن اوضاع کشور و تشویش اذهان عمومی دست به انتشار کلیپ ها و اخبار دروغ زدند.

عملکرد «اتاق تبادل ارزی» از زمان تاسیس تا به امروز به خوبی نشان می دهد که این دستگاه توانسته بازار ارز را کنترل کند، این اخبار در حالی از رسانه های داخلی منتشر می شود که رسانه ها و عناصر ضدانقلاب به هیچ وجه راضی به پوشش آن نبوده و نیستند؛ در این بین حتی برخی ها درخواست برگزاری راهپیمایی اعتراضی نمودند!

مهدی خزعلی گرداننده تشکیلات «جبهه آزادی» در شرایطی درخواست برگزاری راهپیمایی اعتراضی می نماید که اوضاع اقتصادی توسط مقامات مسئول به خوبی کنترل شده و روند نزولی قیمت ارز را شاهد هستیم. اگرچه هدف از این اقدام، کاملا سیاسی و در جهت اهداف مشترک ضدانقلاب و غرب می باشد ولی براستی برگزاری راهپیمایی در شرایط موجود چه کمکی به حال کشور و ملت می کند جز افزایش تنش …

برگزاری این راهپیمایی نه دلیل عقلی دارد و نه شرعی، این بازی سراسر باخت مهدی خزعلی در تقابل با نظام است؛ گویا مهدی خزعلی با سوء استفاده از رافت نظام دچار توهم شده است که چنین درخواست غیرمنطقی را اعلام می کند.

مهدی خزعلی نماینده چه گروهی از جامعه است؟ او حمایت چه کسانی را دارا می باشد که خود را نماینده دانشجویان، اساتید و ملت عزیز ایران می خواند و چنین آشکار از سوی ایشان درخواست راهپیمایی می کند، آقای خزعلی ملت ایران آرامش می خواهند و از بازی سیاسی شما و امثال شما متنفر هستند. کارت شما برای حضور در میادین سیاسی خیلی وقت از که سوخته!


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.