مهدی زاده مدال طلای خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد

۰۷م آذر ،

پس از بازگشت از رقابت های کاراته قهرمانی جهان

امیر مهدی زاده کاراته کای طلایی ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در پاریس مدال خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، امیر مهدی زاده کاراته کای با اخلاق تیم ملی کشورمان که در مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه با پیروزی مقتدرانه برابر تمامی حریفان خود بر سکوی اول وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ایستاد، صبح امروز پس از بازگشت به تهران نشان طلای خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد.

مهدی زاده در این خصوص گفت: پیش از اعزام به رقابت های جهانی در پاریس من و استادم غلامرضا دباغیان تصمیم گرفتیم در صورتی که بتوانم پس از سالها تلاش و زحمت به نشان طلای جهان دست پیدا کردم آن را تقدیم رهبر معظم انقلاب نمایم.

وی افزود: من برای کسب خوشرنگ ترین مدال عازم این مسابقات شده بودم و حتی با اینکه در فینال ۳ بر یک از حریف خود عقب افتادم می دانستم که برنده این پیکار من هستم در این سالها زحمت بسیاری کشیده ام تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنم و خوشحالم که توانستم با کسب مدال طلا دل ملت ایران را شاد کنم.افتخارم این است که بسیجی هستم و چندین سال برای تیم کاراته باشگاه مقاومت بسیج مسابقه می دهم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.