مهدی صبورمنش اولین نمایشگاه انفرادی‌اش را به روی دیوار می‌برد

۲۱ام بهمن ،

گالری گلستان میزبان است

گالری گلستان این روزها میزبان اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی مهدی صبورمنش است

مهدی صبورمنش هنرمند نقاش جوان که این روزها آثارش را به گالری گلستان آورده است دربارهٔ این نمایشگاه به خبرنگار تجسمی‌هنرآنلاین می‌گوید: در این نمایشگاه ۱۵ اثر در اندازه‌های ۱۲۰در ۹۰ و ۱۱۰ در ۹۰ به نمایش گذاشته‌ام. رویکرد اصلی این آثار فیگوراتیو و تم اجتماعی دارد.

او در این باره ادامه داد: در این نمایشگاه مسائل روز و دغدغه‌های شخصی‌ام را به نمایش گذاشته‌ام.

به گفته صبورمنش تکنیک این آثار ترکیب مواد است. او در این باره گفت: در این مجموعه که یک سال است روی آن کار می‌کنم تلاش کرده‌ام با تکنیک ترکیب مواد مفهوم را برسانم. در حقیقت این ترکیب برای بیان فضای مدنظر و مولفه‌های مختلف در شکل گیری کار کمک بیشتری می‌کند اما در هر حال می‌دانم که مخاطب روایت خودش را خواهد داشت.

این هنرمند جوان که متولد ۱۳۵۹ است تاکنون در ۱۲ نمایشگاه گروهی شرکت کرده است و این بار اولین نمایشگاه انفرادی‌اش را در گالری گلستان به نمایش می‌گذارد. او با‌اشاره به اینکه بسیاری از گالری داران توجهی به هنرمندان جوان و کم تجربه‌تر ندارند اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه‌های هنرمندان جوان به خصوص هنرمندان شهرستانی پیدا کردن نمایشگاه مناسبی برای به تصویرکشیدن آثارشان است. متاسفانه بسیاری از گالری داران حتی سیدی آثار هنرمندان جوان را نگاه هم نمی‌کنند.

صبورمنش در ادامه گفت: گالری گلستان یکی از گالری‌هایی است که از این قاعده مستثنی است. این گالری همواره ثابت کرده که در کنار به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان مطرح به هنرمندان کم‌تجربه و جوان هم اهمیت خاصی می‌دهد. اما واقعیت این است که بسیاری از گالری‌ها تنها جنبه فروش آثار را در نظر می‌گیرند از اینرو تمایل چندانی برای نمایش آثار هنرمندان جوان ندارند.

این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۵ بهمن ماه همه روزه جز پنج شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. گالری گلستان در خیابان دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک ۲۴ قرار دارد.

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.