مهدی هاشمی: آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی پایتخت برای من مهم بود

رییس شورای شهر تهران گفت: آنچه برای من مهم بود دو نکته آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی بود.

به گزارش ممتازنیوز، محسن هاشمی در ابتدای سیصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: انسان بر اساس برنامه‌ها به بعضی از مسائل نمی‌پردازد و بعد زود دیر می‌شود و فرصت از دست می‌رود.

وی افزود: آنچه برای من مهم بود دو نکته آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی بود. ما در بخشی از تجهیز سیستم حمل و نقل عمومی به سیستم های ضد آلودگی هوا موفق نبودیم و نتوانستیم تامین واگن و اتوبوس برقی را اجرایی کنیم. البته باید این موارد توسط دولت تامین می‌شد که به دلیل تحریم اتفاق نیفتاد.

هاشمی ادامه داد: نکته دوم مسأله آسیب‌های اجتماعی بود که معیشت مردم دچار مشکل بود اما به دلیل مسایل اقتصادی و کرونا، آسیب اجتماعی در تهران نه تنها کاهش پیدا نکرد و بلکه افزایش نیز یافت و بعد از شورای شهر باید این دو موضوع بویژه آسیب‌های اجتماعی پرداخته شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توقع شما به عنوان یک شهروند از شورای ششم چیست؟ گفت: سعی کردیم تحول و آرامش جدیدی به شهر بدهیم در زمینه‌های مختلف از جمله صیانت از باغات، شهر نفروشی، تکثر فرهنگی و همچنین سعی کردیم پروژه های عمرانی را بدون مطالعه شروع نکنیم و خواهشم این است که به این موضوعات نگاه کنند، حرف‌هایی که می‌گویم واقعیت دارد و سعی کنند این سرمایه را حفظ کنند. موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز بسیار مهم است و درخواست دارم از مسائل موجود در این زمینه غفلت نکنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.