مهدی هاشمی و مهتاب کرامتی در فیلم «فرزند چهارم» / عکس

ایسنا: فیلمبرداری فیلم سینمایی «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان در آفریقا وارد مرحله تازه‌ای شد. مرحله دوم فیلمبرداری تازه‌ترین ساخته موسائیان با فیلمبرداری سکانس‌هایی مربوط به شهرهای مرزی سومالی به مدیریت فیلمبرداری علی محمد قاسمی به پایان رسید و تولید این پروژه سنگین سینمایی وارد مرحله سوم تولید در صحرای آفریقا شد.

در این سکانس‌ها مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، حامد بهداد و تعدادی از بازیگران بومی مقابل دوربین رفته‌اند.

طبق اعلام روابط عمومی این پروژه، تولید «فرزند چهارم» در حالی با مدیریت تولید آزیتا موگویی طبق برنامه پیش می‌رود که گرمای طاقت فرسای هوا و کمبود امکانات اولیه در لوکیش‌ها شرایطی سخت برای گروه رقم زده است. این در حالی است که قرار است در مرحله سوم تولید پروژه، سکانس‌های جنگی در موکادیشو و صحرای آفریقا فیلمبرداری شود.

فیلم فرزند چهارم

در این بخش برای اولین بار در سینمای ایران گروه در صحرای آفریقا صحنه‌هایی از جنگ و خشونت علیه کودکان و زنان را به تصویر خواهند کشید.

در حال حاضر گروه تولید و گروه صحنه و لباس به مدیریت کامیاب امین عشایری مشغول آماده‌سازی دکور‌ها، لباس‌ها، لوکیشن‌ها و ابزار‌های مورد نیاز برای ادامه جریان فیلمبرداری هستند که با توجه به فقر عمومی منطقه و همچنین مشکلات پیش بینی نشده گروه برای انجام کار سختی‌های فراوانی را متحمل می‌شوند.

این دومین تجربه سینمایی وحید موسائیان در تولید فیلم در خارج از کشور است. تجربه تولید پروژه «گلچهره» که در افغانستان تولید شد، این کارگردان ایرانی را در تولید فیلم تازه‌اش در سرزمین‌های بکر و خشن آفریقا کمک می‌کند.

فیلم فرزند چهارم

فیلمبرداری «فرزند چهارم» تازه ترین ساخته وحید موساییان چندی پیش طی مراسمی با حضور مسعود کیمیایی در پردیس سینمایی ملت تهران آغاز شد. گروه بعد از فیلمبرداری سکانس‌های تهران عازم افریقا شد. طبق برآورد گروه تولید مرحله فیلمبرداری این پروژه تا چهار هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی،حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه، معصومه قاسمی پور، زهرا برومند،ساناز زرین مهر و حامد بهداد بازیگران اصلی این فیلم هستند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.