مهرآزما: مقام پنجمی ما مثل قهرمانی بود

۲۱اردیبهشت،

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقام پنجمی ما در لیگ برتر مثل قهرمانی بود.

محمد حسین مهر آزما در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما امسال شرایط خوبی داشت و اگر کمی دقت می‌کردیم سهمیه آسیا را می‌گرفتیم اما در نهایت پنجم شدیم و نتوانستیم به لیگ قهرمانان آسیا برویم. البته کسب عنوان پنجمی هم برای ما مثل قهرمانی بود چون تیم‌هایی که بالاتر از ما قرار گرفتند، هم هوادار داشتند و هم ستاره‌های بسیاری به خدمت گرفته بودندو هم بودجه بیشتری نسبت به ما داشتند.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران افزود: ما از اول فصل هدف‌مان را کسب سهمیه آسیا قرار دادیم و تا لحظه آخر هم برای رسیدن به این هدف جنگیدیم. در اواسط فصل یک سری مشکلات برای تیم ما به وجود آمد که سبب شد امتیازات بسیاری را از دست بدهیم و نتوانیم به هدفمان برسیم. اما در مجموعه فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم حداقل رتبه‌مان در فصل قبل را تکرار کنیم.

مهر آزما در پایان گفت: نفت تهران از روزی که به لیگ برتر آمده روند یکسانی داشته و همواره رو به رشد بودیم. روز اولی که به لیگ برتر آمدیم کسی فکر نمی‌کرد که چنین نتایجی کسب کنیم اما نشان دادیم که نفت تهران پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند جزو تیم‌های بالانشین لیگ باشد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.