مهران حاتمی: عادت ندارم فقط از یک عده خاص استفاده کنم

۱۳م اسفند ،

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی می‌گوید تیمش کار گروهی انجام می‌دهد چون او اعتقاد ندارد که تنها با پنج یا شش بازیکن باید کارش را پیش ببرد.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ شرایط تیمش و دیدار نهایی لیگ برتر، اظهار کرد: بازیکنان من مُزد زحمت‌هایشان در طول فصل را گرفتند. ما در رقابت‌های لیگ به خوبی جنگیدیم و به عنوان تیم اول راهی مراحل بعدی شدیم و به همین سبب حریفان ساده‌تری داشتیم، بچه‌های ما فوق‌العاده‌ بودند و با تمام توان تلاش کردند. به عنوان مربی از نزدیک شاهد یک دستی و یک دلی آنها بودم که چگونه تمرین و مبارزه می‌کردند. همه بازیکنان پتروشیمی در کنار هم تلاش کردند تا امروز به فینال رسیده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با بیان این مطلب که تمام بازیکنانش در یک سطح کار و تلاش می‌کنند بیان کرد: من بازیکنانی دارم که همه در یک سطح تلاش می‌کنند،‌ بازیکنانی دارم که با ورود به زمین به خوبی وظایف‌شان را انجام می‌دهند و در حرکت رو به جلوی تیم موثر می باشند. زحمت کشیده‌اند و بالا آمده‌اند و همه آنها در نتیجه‌ کنونی تیم موثر می باشند.

وی با بیان این مطلب که عادت ندارم با پنج یا شش بازیکن بازی کنم به ایسنا گفت: هیچ وقت عادت نداشتم با پنج یا شش بازیکن بازی کنم. بسکتبال یک بازی گروهی است و تیمی که از مهره‌های بیشتری استفاده کند نتیجه‌ بهتری می‌گیرد. همه بازیکنان پتروشیمی آماده می باشند تا هر لحظه که نیاز بود به میدان بیایند و مبارزه کنند.

حاتمی دربارهٔ بازیکنان خارجی‌ تیمش نیز یادآور شد: با آمدن “جابر ابراهیم” منسجم‌تر شده‌ایم و بهتر کار می‌کنیم. “سانی بچیروویچ” نیز از ناحیه کمر آسیب دیده بود که در دیدارهای تیم برابر شهرداری گرگان استراحت کرد و حالا آماده کمک به تیم است. “جابر ابراهیم” بازیکن مسلمان و واقعا با شخصیتی است. امیدوارم در فینال نیز بتوانیم از وجودش به خوبی استفاده کنیم. همه بازیکنان پتروشیمی آماده‌اند . جوانان تیم بسیار خوب کار می‌کنند و به بازیکنان قابل اعتماد و موثر تبدیل شده‌اند .

حاتمی دربارهٔ تقابل مهره‌های خارجی دو تیم نیز به ایسنا گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنان خارجی نقاط قوت و ضعف تیم‌ها باشند. ما در پست‌های چهار و پنج، شش بازیکن داریم که هر کدام توانایی‌های بالایی دارند و می‌توانند برابر بازیکنان حریف بدرخشند. ما برابر خارجی‌های مهرام مشکلی نخواهیم داشت. به نظر من هر بازیکنی که در خدمت تیم باشد می‌تواند اثر بیشتری در مسابقه فینال بگذارد.

سرمربی پتروشیمی در پایان به میزبانی تیمش در دو مسابقه اول فینال اشاره کرد و اظهار کرد: معتقدم اگر تیمم کارش را در فینال خوب آغاز کند، نتیجه خوبی در پایان می‌گیرد و به همین سبب تصمیم گرفتیم میزبان مسابقه اول باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال پتروشیمی و مهرام همانند سال قبل به فینال لیگ برتر رسیدند و هفدهم و هجدهم اسفند کارشان را در ماهشهر آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.