مهران حاتمی: عملکرد «سانی بچیروویچ» همه چیز را ثابت کرد/ به تیم واقعی تبدیل شده‌ایم

۲۹ آبان ،

14578.JPG

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی معتقد است که عملکرد «سانی بچیروویچ» در رقابت‌های لیگ برتر ثابت کرد او بازیکنی کامل است.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت کنونی تیمش در آستانه هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: وضعیت تیم مناسب است و بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند. خدا را شکر بهبودی و هماهنگی پتروشیمی روز به روز دیده می‌شود. با تلاش بازیکنان به شرایط ایده‌آل نزدیک شده‌ایم و باید با تمرکز بتوانیم ثبات‌مان را حفظ کنیم. یک سری نقاط ضعف هست که باید آن‌ها را هم در تمرین برطرف کنیم تا در جریان مسابقه فرصتی درا ختیار حریفان قرار نگیرد. نکته بااهمیت تلاش و یکدستی بازیکنان تیم است که سبب شده بسیار سریع به شکل یک تیم واقعی تبدیل شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در زیر سبد مشکل دارید که دنبال جذب سنتر آمریکایی میباشید؟ بیان کرد: این موضوع صحت ندارد. قصد داریم برای مرحله پلی‌آف رقابت‌ها یک بازیکن خارجی جذب کنیم و هم‌اکنون مهره‌ای تازه نخواهیم گرفت. شرایط تیم مناسب است و مشکلی نداریم. بازیکنان بسیاری را مورد ارزیابی قرار دادیم اما هنوز گزینه مورد نظرمان را پیدا نکرده‌ایم.

سرمربی پتروشیمی درباره صحبت‌هایی مبنی بر مصدومیت «سانی بچیروویچ» به ایسنا گفت: فکر می‌کنم عملکرد این بازیکن نشان داد که او بسکتبالیستی کامل است. پا به پای تیم تمرین می‌کند و در مسابقه نیز نشان داده می‌تواند موثر باشد. ما تنها به نظر دکتر کیهانی اکتفا نکردیم و برای بررسی وضعیت سلامتش با پزشک‌های دیگر هم مشورت کردیم. او خودش ثابت کرد که چه وضعیتی دارد.

سرمربی پتروشیمی با اشاره به دیدار تیمش برابر بندر کنگ در هفته چهارم لیگ برتر تصریح کرد: همه مسابقه‌ها برایمان دشوار است. بندر کنگ حریف دونده‌ای است که به خوبی از ضد حمله‌ها استفاده می‌کند. آن‌ها می‌خواهند برابر ما نتیجه بگیرند، به همین سبب نباید غافلگیر شویم. معتقدم در این مسابقه باید از تجربه‌مان استفاده کنیم. خوشبختانه پتروشیمی یکدست است و سعی می‌کنیم این یکدستی و ثبات را تا پایان حفظ کنیم.

حاتمی درباره حضور یک باره پتروشیمی در لیگ دسته یک هم به ایسنا گفت: حضور ما یک باره نبود. هدف پتروشیمی سازندگی و تقویت نیروهای بومی است. با توجه به رقابت‌های لیگ برتر سازندگی در این مسابقه‌ها میسر نیست و به همین سبب تصمیم گرفتیم از لیگ‌های پایین‌تر آغاز کنیم. تاکید می‌کنم پتروشیمی در لیگ دسته یک به دنبال ساخت پایه است و عنوان و سکو نمی‌خواهد. به این سبب که کارمان را دیر آغاز کردیم بازی‌های اول لیگ دسته یک را از دست دادیم که حالا وارد رقابت‌ها شده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که با نگرانی مربیان دیگر تیم‌ها حضور پتروشیمی منطقی هست یا نه؟ مطرح کرد: مربیان نگران نباشند. هدف ما کسب قهرمانی نیست و می‌خواهیم ساختار استان را تقویت کنیم. حتی بازیکن بزرگسال هم نداریم که در رقابت‌ها تاثیر بگذارد. متاسفانه باشگاه‌ها از سازندگی دور شده‌اند و به دنبال مقام و رتبه می باشند. پتروشیمی برای تقویت بسکتبال استان و حفظ سرمایه در اندیشه تقویت نیروهای قدرتمند برای آینده‌اش است.

حاتمی درباره حضور عرفان نساج‌پور هم در ترکیب تیمش گفت: یک مربی باید به همه جوانب فکر کند. هر تیمی که می‌خواست از بازیکنان ملی به عنوان یار خارجی استفاده کند با ارسال نامه‌ای به فدراسیون می‌توانست گزینه مورد نظرش را به خدمت بگیرد. جذب نساج پور به عنوان یار خارجی امتیازی برای پتروشیمی محسوب نمی‌شد، به همین سبب فدراسیون موافقت کرد. وقتی که امکان حفظ سرمایه و جلوگیری از خروج ارز وجود دارد چرا این کار را نکنیم. از انتخاب نساج‌پور راضی هستم و او به خوبی با تیم کار می‌کند. در تمرین و مسابقه از بهترین‌های پتروشیمی است و می‌تواند به ما کمک کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.