مهران مدیری: در «ویلای من» خبری از بی‌نظمی‌های «قهوه تلخ» نیست

۲۶ آبان ،

مهران مدیری: در «ویلای من» خبری از بی‌نظمی‌های «قهوه تلخ» نیست«قهوه تلخ» نیمه کاره نماند؛ تعهداتم را به عنوان کارگردان انجام دادم و تصویربرداری‌اش را تمام کردم
مهران مدیری: در «ویلای من» خبری از بی‌نظمی‌های «قهوه تلخ» نیست
تاریخ درج : ۲۶ آبان
سرفصل : نمایش خانگی   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : در حالی خبر می‌رسد که مهران مدیری قصد دارد سریال دوم خودش را در شبکه نمایش خانگی با عنوان «ویلای من» بسازد که بسیاری از مخاطبین و علاقمندان «قهوه تلخ» از نحوه پخش نامنظم این سریال و تشکیک در قرعه‌کشی جوایز این سریال گله‌مند هستند.

به گزارش سینمانگار، «ویلای من» نام مجموعه جدید مهران مدیری است که قرار است در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شود. مدیری وقتی از دفتر دارابی معاون ضرغامی بدون هیچ نتیجه‌ای بیرون آمد تصمیم گرفت باز هم از تلویزیون که خاستگاه اصلی او به حساب می‌آید دور بماند تا وقتی که فضا برای حضورش فراهم شود. برای همین بدون آنکه به مخاطبین سردرگم «قهوه تلخ» فکر کند به سراغ «ویلای من» رفته است.
 
مدیری در گفت و گوی کوتاه با CHN درباره مجموعه جدیدش می‌گوید: «مدتی بود تصمیم گرفته بودم کار جدیدی را تولید کنم. کاری که خارج از فضای «قهوه تلخ» باشد و طنز جدیدی را بتوانم در آن ارائه کنم.»
 
مدیری درباره نیمه‌کاره ماندن «قهوه تلخ» می‌گوید: «سریال «قهوه تلخ» نیمه کاره نمانده است. تا آنجا که به تعهدات من به عنوان کارگردان مربوط می‌شود تصویربرداری آن انجام شده است. ماجرای پخش مقوله جدایی است که باید از تهیه‌کنندگان کار بپرسید.»
 
مدیری درباره جدایی از برادران آقاگلیان و تهیه‌کنندگی مجموعه جدیدش نیز می‌گوید: «علاقه‌ای ندارم به گذشته بازگردم. فضای کار جدید را دوست دارم طوری پیش ببرم که به مشکلات نخوریم. تهیه‌کنندگی کار جدیدم هر چند شرایط کاری را برای من سخت‌تر می‌کند اما این‌طوری بهتر می‌توانم بر همه چیز احاطه داشته باشم. امیدوارم بی‌نظمی‌هایی که در پخش «قهوه تلخ» به وجود آمد گریبان «ویلای من» را نگیرد.»
 
«قهوه تلخ» عنوان کار قبلی مهران مدیری، کارگردان طنز شناخته شده سینما و تلویزیون است که مدتی پیش پخش آن در شبکه نمایش خانگی بدون ارائه قسمت‌های پایانی متوقف شد.
 
تهیه‌کنندگی این پروژه برعهده برداران آقاگلیان بود که تاکنون درباره دلایل نیمه‌کاره ماندن این پروژه سکوت کرده‌اند. سکوتی که زمانی قابل تأمل می‌شود که بدانیم براساس شنیده‌ها مهران مدیری به‌عنوان کارگردان، سکانس ‌پایانی «قهوه تلخ» را هم تصویربرداری و حتی برای پخش آماده کرده‌ و در اختیار تهیه‌کنندگان قرار داده‌ است.
 
«ویلای من» هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه و پیش تولید قرار دارد و به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.
 
داستان «ویلای من» درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.
 
از بازیگران این مجموعه می‌توان به همراهان قبلی مدیری مانند سیامک انصاری، هادی کاظمی، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی و رضا نیکخواه اشاره کرد. چهره‌های تازه‌ای چون امیرکاوه آهنین‌جان و آتنه فقیه نصیری نیز در این مجموعه به ‌عنوان بازیگر حضور خواهند داشت. مهران مدیری خود نیز از بازیگران «ویلای من» خواهد بود.
 
هم اکنون خشایار الوند و امیرمهدی ژوله که پیش از این نگارش «قهوه تلخ» را هم برعهده داشتند، مشغول نگارش فیلمنامه «ویلای من» هستند.
 
برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این بود که مجموعه «ویلای من» با سریال ۵۰ قسمتی‌ای که قرار بود مهران مدیری با موضوع اصلاح الگوی مصرف برای شبکه سوم سیما بسازد، ارتباط دارد و حتی ممکن است همان سریال در قالب شبکه خانگی تولید شود اما این موضوع توسط یکی از اعضای گروه «ویلای من» تکذیب شد و وی تاکید کرد این سریال هیچ ارتباطی با آن مجموعه تلویزیونی ندارد.
 
مجموعه‌های تلویزیونی «پاورچین»، «نقطه‌چین»، «باغ مظفر»، «شب‌های برره» و «قهوه‌تلخ» از مهمترین همکاری‌های مشترک مهران مدیری با برادران آقاگلیان تا به امروز بوده‌است.
 
هم اکنون فصل سوم «قلب یخی» با بازی مهران مدیری و کارگردانی سامان مقدم در شبکه خانگی ارائه شده‌است.


نظرات خوانندگان


سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.