مهرجویی: فیلم خوب با مخاطبانش ارتباط برقرار می‌کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

هم زمان با نزدیک شدن اکران عمومی ˝اشباح˝

داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران معتقد است؛ فیلم خوب مخاطبان خود را پیدا خواهد کرد.

داریوش مهرجویی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص زمان اکران آخرین ساخته اش گفت: من نمی توانم بگویم که زمان اکران فیلم خوب است یا بد ، تخصصی در این زمینه ندارم. این فیلم در چه زمانی اکران شود بر عهده پخش کننده است. اشباح قرار است در اردیبهشت ماه اکران شود و من واقعا نمی دانم این فصل مناسب اکران فیلم بوده یا نبوده است.

مهرجویی ادامه داد: اگر فیلمی خوب باشد ، مخاطب خود را پیدا می‌کند و زمان اکران فیلم  اهمیتی ندارد. اصل بر این است که مخاطبان فیلم را بپسندند و با آن ارتباط برقرار کنند.

“اشباح “آخرین ساخته داریوش مهرجویی در مقام کارگردان است که به زودی در گروه سینمایی آزادی اکران می گردد.

فیلم “اشباح” به کارگردانی داریوش مهرجویی در سی و ومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. برخلاف دو کار قبلی داریوش مهرجویی به نام های “نارنجی پوش” و “چه خوبه که برگشتی”، فیلم “اشباح” یک درام فلسفی-هنری است که زمینه های عاشقانه خاص خود را دارد.

هنگامه حمید زاده و ملیکا شریفی نیا به واسطه بازی در این فیلم ، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کردند. تهیه کنندگی “اشباح” بر عهده جهانگیر گوثری است.

مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی نیا، هنگامه حمیدزاده، امیرعلی دانایی، احمد یاوری شاد، همایون ارشادی، سروش خوبرو در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تیمسار سلیمانی و همسرش در روابط خود به بن بست می رسند، تلاش های وکیل خانواده برای بهبود اوضاع زندگی آنها بی نتیجه می ماند، سال ها بعد گناهان تیمسار گریبان مازیار ( پسر جوانش ) را میگیرد و مسیر عشق و زندگی او را دشوار می سازد.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.