مهرشاد انصاری با ˝یه آرزو˝ می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم ˝یه آرزو˝ با صدای مهرشاد انصاری اواسط دی ماه سال جاری منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، آلبوم “یه آرزو” با صدای مهرشاد انصاری که در مراحل نهایی قرار دارد اواسط دی ماه سال جاری از سوی انتشار یافتنات گلچین آوای شرق روانه بازار موسیقی می‌شود.

این اثر موسیقایی در ژانر موسیقی پاپ – راک است و شامل ۱۲ قطعه است که نام قطعات آن؛ کاش یه روز بیای، بی‌انصاف، حس من، خاطره، جادوگر احساس، یه آرزو، نمی‌خواستم، نگو نه، چشمای تو، تو باور کن، حسود و بی‌تو می‌میرم است.

همچنین تنظیم قطعات این آلبوم به عهده مهدی عشرتی بوده است و آهنگسازی قطعات توسط مهرشاد انصاری انجام شده است، همچنین اشعار این اثر موسیقایی از میثم افتوَت، مهران اثباتی و استاد ایرج رزمجو است.

در این اثر وحید حاج میری (ویلون) و مهدی عشرتی (گیتار الکتریک/گیتاراسپانیش/ کیبورد/ پیانو) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

گفتنی است، مهرشاد انصاری از کودکی پا به عرصه موسیقی گذاشت و در سال‌های کودکی با کمک پدر (حسین انصاری) با موسیقی آشنا شد، از سال ۱۳۸۵ در محضر محمد نوری حضور یافت، همچنین پنج سال نزد علیرضا شفقی‌نژاد سلفژ و آواز را فراگرفت، اما به سبب اینکه علاقه به کار گروهی نداشت به سمت موسیقی پاپ رفت. در کنار آواز، نوازندگی ساز گیتار را نیز آموخت. این خواننده پاپ اولین قطعه خود را با عنوان ” حسود ” منتشر کرد که این قطعه با استقبال مخاطبان مواجه شد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.