مهر”صبا” با هفتمین جشنواره عکس رشد رونق می گیرد

جشنواره “عکس رشد”، هفتمین دوره خود را با چهار بخش ویژه در صبا برگزار می کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، هفتمین جشنواره “عکس رشد” ظهر روز ۱۱مهر ماه در نگارخانه آینه این موسسه گشایش خواهد یافت.
بر اساس این گزارش؛ این جشنواره با همکاری موسسه فرهنگی هنری صبا، وزارت آموزش وپرورش و دفتر انتشارات کمک آموزشی که با هدف شناسایی و عرضه خلاقیتهای هنری بخش آموزشی سراسر کشور در گرایش عکس و تصویر برگزارمی شود.
با ارائه نزدیک به سیصد اثر برگزیده ،جلوه هایی دیگر از اقلیم ، فرهنگ وآموزش را از نگاه لنز های دانش آموز ومعلم در قاب می نشاند.
لازم به ذکر است؛”عکس رشد” در هفتمین دوره خود با چهار گرایش: آموزش وپرورش ، ایران سرزمین پرگهر ، کار وجهاد اقتصادی و آموزش هنر در مدارس،”زنگ هنر “پیوند “هنر”با “آموزش” را به نمایش خواهد گذاشت.
همچنین؛ گرایش آموزش هنر “زنگ هنر ” با مشارکت ویژه موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود ،که در آن ۵۰ اثر برگزیده شده است و به دو نفر از برگزیدگان نیز جایزه این موسسه تعلق می گیرد.
یادآور می شود؛  این جشنواره که تاپایان مهر ماه در نگارخانه آینه میزبان علاقه مندان است ، از روز ۱۸ مهر ماه با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز به آنان به کار خود پایان خواهد داد.
گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی ، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ مراجعه کنند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.