مهر تایید بر شفافیت مالی بانک اقتصاد نوین

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه بانک اقتصاد نوین منتهی به ۳۰ آذرماه سال (حسابرسی شده) نشان از شفافیت مالی این بانک و رشد ۴۶۲ درصدی سود انباشته نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

به گزارش ممتاز، گزارش حسابرس مستقل از اطلاعات و صورتحساب‌های مالی بانک اقتصاد نوین در ۱۲ ماه منتهی به آخر آذرماه سال قبل تاکید دارد: این موسسه اعتقاد دارد که شواهد حسابرسی کسب شده ، برای اظهارنظر نسبت به صورتهای مالی، کافی و مناسب است و عملکرد مالی و جریانهای نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور ، از تمام جنبه های با اهمیت ، طبق استانداردهای حسابداری ، به نحو مطلوب نشان می‌دهد. موسسه حسابرسی مستقل اعلام کرده که گزارش هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین دربارهٔ فعالیت و وضع عمومی شرکت‌، که به منظور تقدیم به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام تنظیم شده ، مورد بررسی این موسسه قرار گرفته که با توجه به رسیدگی های انجام شده ، نظر این موسسه حسابرسی به موارد با اهمیتی که حاکی از مغایرت اطلاعات مندرج در گزارش مذکور با اسناد و مدارک ارائه شده از جانب هیئت مدیره باشد ، جلب نشده است.

مسوولیت حسابرسی اطلاعات و صورتهای مالی بانک اقتصاد نوین بر عهده موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت راده بوده است.

اطلاعات ارائه شده از سوی موسسه حسابرسی یادشده به بورس نشان می‌دهد که سود حاصل از سرمایه گذاری بانک اقتصاد نوین از ۳۶۷۲ میلیون ریال در پایان آذرماه سال ۹۱ به ۲۴ هزار و ۹۳۰ میلیون ریال در پایان آذرماه سال قبل رسیده (۵۷۹ درصد رشد) و با احتساب سود حاصل از سایر فعالیت‌ها، جمع درآمدهای بانک اقتصاد نوین از ۶۰۷۲ میلیون ریال به ۳۲ هزار و ۷۳۰ میلیون ریال یعنی ۴۳۹ درصد رشد رسیده است. این گزارش می‌افزاید: سود خالص (پس از کسر مالیات) بانک اقتصاد نوین در پایان آذرماه سال قبل نسبت به مدت مشابه سال قبل آن با ۴۱۶ درصد افزایش به ۲۴ هزار و ۸۵۸ میلیون ریال رسیده است.

موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت راده تایید کرده که سود هر سهم بانک اقتصاد نوین با سرمایه ۵۰ هزار میلیارد ریالی با ۴۱۸ درصد افزایش به ۴۹۷ ریال در پایان آذرماه سال قبل رسیده است.

گزارش حسابرسان مستقل و تراز سود و زیان بانک اقتصاد نوین را اینجا دریافت کنید


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.