مهر فیلمساز طنز اجتماعی روی پیشانیم خورده است

۲۰ آبان ،

حمیدرضا صلاحمند در گفت و گو با هنر آنلاین

کارگردان نیش نبور این روزها مشغول سبک سنگین کردن پیشنهادهای کاری است و می گوید که اکثر پیشنهادها در ژانر کمدی اجتماعی بوده است.

حمیدرضا صلاحمند کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین درباره برنامه های کاری آینده خود گفت:مثل اکثر همکارانم مشغول صحبتهای مختلفی برای آغاز کار هستم اما هنوز هیچ برنامه قطعی در مورد ادامه کار ندارم.
 

او در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ساخت مجدد فیلمی در ژآنر کمدی اجتماعی با توجه به استقبال مردم از “نیش زنبور”گفت:موفقیت این فیلم در خود من به عنوان کارگردانش جذابیتی به وجود آورد که در زمینه فیلمهای طنز اجتماعی مطالعه بیشتری بکنم و در این مدت با خواندن کاب و دیدن فیلم،شناختم را از این مقوله بیشتر کرده ام.
 

صلاحمند تصریح کرد:البته مثل هر کارگردانی دوست دارم فیلم خوبی بسازم و امیدوارم این مطالعات هم تاثیری در این کیفیت داشته باشد.اما خواست کارگردا در ساخت یک اثر موفق تنها یک فاکتور از مجموع دلایل موفقیت یک فیم است که همیشه هم پاسخ نمی دهد.
 

این کارگردان در ادامه با اشاره به اینکه پیشنهادات کاری او بیشتر در زمینه طنز اجتماعی بوده است،گت:گویا مهر این گونه فیلم روی پیشانی من خورده و بیشتر پیشنهادهای سینمایی هم در همین ژانر است.اما نباید فراموش کرد که هر ژآنری ابعاد بسیار گسترده ای دارد و به قول کافکا،طنز آن روی سکه تراژدی است و می توان آنچه در تراژدی تصویر نمی شود،با زبان طنز به شکل دیگری نمایش دهیم.من هم در مطالعاتم در زمینه اثار طنز اجتماعی به همین دیدگاه رسیدم و جذابیتهای ژانر طنز را هم مطالعه کرده ام اما این ژانر برای کار بسیار مشکلتر است و ساخت آثاری که با مردم ارتباط برقرار کند و مخاطب خود را بر پرده ببیند،کار بسیار سختی است که امیدوارم بتوانم آن را خوب انجام دهم.
 

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.