مهلت اصحاب رسانه برای عضویت در سرای روزنامه نگاران تمدید نمی شود

‘ مجید امرایی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: مرحله دوم نام نویسی خبرنگاران و روزنامه نگاران در سرای روزنامه نگاران ایران از ابتدای خرداد ماه جاری آغاز شده و تا سی ام خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

این مقام مسوول در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: تا کنون ۵۱۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سرای روزنامه نگاران ایرانی نام نویسی کرده اند.

امرایی ادامه داد: پس از پایان مهلت نام نویسی و بررسی پرونده ثبت نام کنندگان، اسامی برای صدور کارت عضویت به معاونت مطبوعاتی ارسال خواهد شد.

مدیر سرای روزنامه نگاران ایران گفت: در مرحله نخست پذیرش عضویت نیز که بهمن ماه سال گذشته صورت گرفته، ۴۶۰ نفر ثبت نام کردند که برای تمامی این افراد کارت عضویت صادر شده است.

به گفته مدیر سرای روزنامه نگاران ایران، اعضای سرای روزنامه نگاران می توانند از امکانات رفاهی مانند تعاونی مسکن و صندوق وام و امکانات آموزشی مانند برپایی نمایشگاه های تخصصی و کلاس های آموزشی استفاده کنند.

مجید امرایی با بیان اینکه تفاهم نامه سرای روزنامه نگاران و بیمه ایران هفته آینده نهایی می شود افزود: اعضای سرای روزنامه نگاران می توانند با معرفی سرا از تسهیلات وی‍ژه بیمه ایران مانند تخفیف در بیمه بدنه و شخص ثالث خودروهای خود بهره مند شوند.

وی همچنین از راه اندازی صندوق وام اضطراری خبرنگاران تا پایان نیمه نخست امسال خبر داد.

اجتمام**۹۱۴۰**۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۸۳۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.