مهلت انتخاب محل تحصیل رشته‌های نیمه متمرکز کنکور آغاز شد

۰۲م آذر ،

sanjesh.jpg

سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای نحوه انتخاب محل تحصیل برای رشته‌های نیمه متمرکز کنکور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر این اساس پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه متمرکز کنکور باید برای انتخاب محل تحصیل از اول تا دهم آذرماه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به راهنمای انتخاب رشته‌های نیمه متمرکز، داوطلبان باید کد رشته محل‌های تحصیلی مرتبط را تعیین و با اولویت‌بندی فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند.

گفتنی است انتخاب رشته‌های نیمه متمرکز برای معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت اینترنتی بوده و داوطلبان باید با استفاده از مشخصات کارت اعتباری یا شناسنامه و شماره داوطلب و کد رهگیری، با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش نسبت به این امر اقدام کنند.

گفتنی است اگر شخصی در مراحل مصاحبه و آزمون عملی رشته‌های متمرکز شرکت کرده ولی در انتخاب رشته محل مجدد اینترنتی اقدام نکند، این امر به منزله انصراف قطعی وی از گزینش محسوب خواهد شد.

گفتنی است، اگر داوطلبی در رشته‌های نیمه متمرکز کنکور انتخاب رشته مجدد کرده و پذیرفته شود، قبولی قبلی وی در رشته‌های متمرکز لغو شده و امکان بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی متمرکز را ندارد.

مهلت انتخاب رشته نیمه متمرکز تا پایان روز دهم آذر ماه می‌باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.