مهلت ثبت‌نام‌ها تمدید نمی‌شود/ شورای نگهبان باید در مدت ۵ روز تایید صلاحیت‌ها را اعلام کند

۲۰اردیبهشت،

وزیر کشور ضمن بازدید از ستاد انتخابات گفت: هر روزه تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری به شورای نگهبان ارسال می‌شود و این شورا باید ظرف مدت ۵ روز تایید صلاحیت‌ها را اعلام کند اما با توجه به تعداد بالای نامزدها می‌تواند از ۵ روز دوم نیز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور “مصطفی محمد نجار” وزیر کشور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه انجام فرآیند ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به خوبی برگزار می‌شود لذا جا دارد که از همکاران خود در وزارت کشور از این بابت تشکر کنم.

وی افزود: از کاندیدای محترم تقاضا دارم تا قبل از پایان مهلت ثبت نام در انتخابات کشور حضور پیدا کند زیرا مهلت ثبت نام‌ها تمدید نخواهد شد.

نجار تصریح کرد: تاکنون ۳۳۶ نفر در مجموع تا به این لحظه در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند که از میان آن‌ها ۸ نفر خانم می باشند.

وزیر کشور اظهار داشت: در حال حاضر هر روزه تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری به شورای نگهبان ارسال می‌شود و این شورا باید ظرف مدت ۵ روز تایید صلاحیت‌ها را اعلام کند اما با توجه به تعداد بالای نامزدها می‌تواند از ۵ روز دوم نیز استفاده کنند.

نجار اظهار داشت: آمار بالای شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری نشان از شور و شوق حاکم در کشور پیش از آغاز انتخابات است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.