مهلت فراخوان نمایشگاه گرافیک معاصر ایران تمدید شد

۰۱م آذر ،

هنر > نمایشگاه
دبیرخانه نمایشگاه و کتاب “گرافیک معاصر ایران” در پاسخ به درخواست های مکرر هنرمندان، مبنی بر تمدید مهلت بارگذاری آثار، اعلام کرد مهلت ثبت نام برای شرکت در این اتفاق تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۵آذرماه تمدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، هنرمندان طراح گرافیک، شرکت ها و سازمانها تا تاریخ فوق الذکر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ‘Poster.Blackbook.ir’ پس از ثبت نام نسبت به بارگذاری پوسترهای مربوطه اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که آنتخاب آثار این اتفاق به صورت آنلاین بر روی پایگاه اینترنتی کتاب سیاه انجام خواهد شد و تنها راه حضور در این فراخوان، ثبت نام و بارگذاری آثارشان از طریق پایگاه اینترنتی این اتفاق است.

هنرمندانی که آثارشان را از هر طریق دیگری برای برای دبیرخانه ارسال نموده اند، باید نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و بارگذاری اقدام کنند.

آثار برتر این فراخوان ضمن حضور در نمایشگاهی با همین عنوان در خانه هنرمندان یا موزه هنرهای معاصر تهران، برای انتشار یافتن در بخش هنرمند محور کتاب گرافیک معاصر ایران در اولویت قرار خواهند گرفت.

دبیرخانه اتفاق یکصد سال تاریخ گرافیک معاصر ایران ضمن معرفی صادق بریرانی، قباد شیوا، رضا عابدینی، مسعود نجابتی، فرزاد ادیبی، مهدی سعیدی، محمد اردلانی و پریسا تشکری به عنوان گروه انتخاب آثار، زمان افتتاح نمایشگاه این اتفاق را به پس از انتشار یافتن کتاب و همزمان با مراسم رونمایی از آن اعلام کرد.

این فراخوان در راستای اغنای دفتر اول از مجموعه کتاب های تاریخ گرافیک معاصر ایران، در قالب دوجلد مجزا با محوریت شاخه پوستر انتشار یافته است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه ‘Poster.Blackbook.ir’ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۱۰۴۷۴۴ -۸۸۱۰۴۸۸۳ تماس بگیرند.


RSS
منبع:همشهری آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.