مهلت مجدد برای جاماندگان ثبت‌نام آزمون بورد دندانپزشکی

۲۹خردادماه،

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، گفت: اشخاصی که موفق به ثبت‌نام در آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی نشده‌اند از ۲۲ تیر ماه به مدت ۵ روز می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دکتر غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: کلیه اشخاصی که داوطلب شرکت درآزمون بورد تخصصی دندانپزشکی سال ۹۲ بوده و به هر سبب موفق به ثبت‌نام غیر حضوری از طریق پایگاه اینترنتی مرکزسنجش نشده‌اند، می‌توانند در روزهای ۲۲ تا ۲۶ تیر ماه برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه مهلت داده شده به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، افزود: کارت حضور در جلسه تنها برای اشخاصی که از طریق پایگاه اینترنتی این مرکز ثبت کرده‌اند، صادر می‌شود، البته ثبت‌نام حضوری با مراجعه به دانشگاه‌ها و ارائه مدارک لازم به صورت همزمان نیز در زمان‌های مقرر نیز الزامی است.

حسن زاده تصریح کرد: بیست و نهمین دوره امتحان بورد تخصصی رشته‌های دندانپزشکی در روز دوشنبه چهارم شهریور ماه ۹۲ آزمون کتبی برگزار و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه پنجم تا هفتم شهریور ماه آزمون شفاهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیه داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات (کلیه واحدها و پایان‌نامه) به پایان رسانده‌اند، می توانند در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.